Η επιστροφή του νέου Renault 5 είναι αν μη τι άλλο ένα μεγάλο γεγονός και πολύς κόσμος περιμένει τα αποκαλυπτήριά του με ανυπομονησία. Το μικρό και αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B EV, ενώ θα ενσωματώνει το 70% των εξαρτημάτων από τα Clio και Captur που πατάνε στην CMF-B.
Η Renault έχει ανακοινώσει κάποιες βασικές πληροφορίες, ωστόσο αυτή τη φορά αποκαλύπτει τι συμβαίνει στο «μυστικό» μεγάλο κτίριο στο Technocentre της Renault κοντά στο Παρίσι. Πρόκειται για μια απαγορευμένη ζώνη όπου απαγορεύονται τα κινητά τηλέφωνα σε όλο το προσωπικό, πλην εκείνων που είναι εξουσιοδοτημένοι. Το παγκόσμιο τεχνικό κέντρο της γαλλικής φίρμας δημιουργήθηκε πριν από 25 χρόνια και εκεί γίνονται πολλές δοκιμές, όπως διαδικασίες συναρμολόγησης, πριν τα αυτοκίνητα μπουν στην παραγωγή. Κάτι αντίστοιχο κάνει τώρα και με το νέο Renault 5, προτού ξεκινήσει η μεγάλης κλίμακας παραγωγή του στο εργοστάσιο του Douai στη βόρεια Γαλλία.
Παράλληλα καμουφλαρισμένα οχήματα οδηγούνται σε ευρωπαϊκούς δρόμους, πριν γίνουν οι τελικές ρυθμίσεις. Όπως διακρίνεται από τις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Renault, το νέο «5άρι» έχει διατηρήσει πολλά σχεδιαστικά γνωρίσματα εξωτερικά από το πρωτότυπο Renault 5 που παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2021. Κατ’ επέκταση το αυτοκίνητο παραγωγής θα θυμίζει σε αρκετά σημεία το τελευταίο Renault 5 που έκανε ντεμπούτο πριν από σχεδόν 40 χρόνια (το 1984).
Για το νέο Renault 5, η γαλλική μάρκα αναφέρει ότι θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα με τεχνολογία από το Megane E-Tech Electric. Πιθανώς η αρχική έκδοση να διατίθεται με το μοτέρ των 130 ίππων, ενώ ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας των 218 ίππων ενδεχομένως θα τοποθετηθεί στην κορυφαία έκδοση Alpine. Το χαμηλό κέντρο βάρους από την τοποθέτηση της μπαταρίας επίσης θα έχει ευεργετικές επιδράσεις στα δυναμικά χαρακτηριστικά, μαζί με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αντί του ημιάκαμπτου άξονα που χρησιμοποιείται ευρέως.