Το Tesla Model S Plaid δεν σταματά να αφήνει έκθαμβους οδηγούς και αυτοκινητικό κοινό, μέσω των ασύλληπτων επιδόσεών του. Θα περίμενε κανείς πως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών στο 400άρι και δυνάστης των περισσότερων hypercars στην ευθεία, δεν θα είχε να αποδείξει κάτι παραπάνω. Όπως αποδεικνύεται, όμως, το ταβάνι στο γκάζι και τις δυνατότητες του Plaid απλά δεν έχει όρια.
Το Model S των 1.020 ίππων και 1.424 Nm ροπής επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,0 δλ., καλύπτει τα μέτρα από στάση σε χρόνους επιπέδου 9,0 δλ. και φτάνει μέχρι τα 320 χλμ./ώρα, όπου μπαίνει ηλεκτρονικό «φρένο» για την προστασία της μπαταρίας και των ηλεκτροκινητήρων. Το video του AutoTopNL φανερώνει το πόσο χαμηλά μπαίνει το ταβάνι της τελικής, προκειμένου να μην υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας. Για ρεπρίζ εννοείται δεν τίθεται λόγος. Τα μόλις 4,27 δλ. για το 100-200 χλμ./ώρα και τα 9,38 δλ. για το 200-300 χλμ./ώρα προβληματίζουν κάθε hypercar, όπως και τα 9,62 δλ. για το 400άρι. Αριθμοί που διαμορφώνονται από κανονικό οδηγό (όχι αγώνων, δηλαδή) και σε δημόσιο δρόμο, μακριά από την άσφαλτο-«γυαλόχαρτο» της πίστας.
Είναι ενδεικτικό πως το 0-300 χλμ./ώρα δεν διαρκεί πάνω από 16,21 δλ., τη στιγμή που το Mercedes-AMG One ανακοινώνεται στα 15,6 δλ. Με όλα αυτά κατά νου, δεν θα πρέπει να προξενεί εντύπωση η άνεση με την οποία το κορυφαίο Model S ξεπερνάει τα 320 χλμ./ώρα, σταματώντας στα 328 χλμ./ώρα (κοντερίσια, 324 χλμ./ώρα στο GPS) λόγω του κόφτη. Χωρίς αυτόν ακόμα και τα 350 χλμ./ώρα είναι πιθανά.