Η Ελλάδα είναι γνωστή για τις εχθρικές φορολογικά προθέσεις της απέναντι στα αυτοκίνητα, αλλά υπάρχουν και χειρότερα. Ειδικά όταν μια χώρα θέλει να προστατεύσει την εγχώρια παραγωγή της, κάνοντας παράλληλα προεκλογικό αγώνα.
Η Ινδία ακολουθεί αυστηρή πολιτική φορολόγησης στα εισαγόμενα αυτοκίνητα, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της θέσης των ντόπιων Tata, Mahindra, Maruti κλπ. Όλα τα νέα μοντέλα με αξία κάτω από 3,3 εκατ. ρουπίες (40.000 δολάρια/36.400 ευρώ) φορολογούνταν μέχρι τώρα με 60%, όπως και τα ηλεκτρικά ίδιας αξίας. Εν όψει προεδρικών εκλογών το 2024, ο πρωθυπουργός Narendra Modi προωθεί το πρόγραμμα «Make in India» ως μέρος της προεκλογικής του καμπάνιας, μέσα από το οποίο οι δασμοί αυξάνονται κατά 10%. Από εδώ και στο εξής, όλα τα νέα αυτοκίνητα που δεν κατασκευάζονται στην Ινδία, θα φορολογούνται εκεί με 70%.
Η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με τις Lexus και Mercedes να εκφράζουν τις ανησυχίες τους. Άλλες έχουν αποφασίσει να μην ανοίξουν καν δουλειές σε μια από τις πιο αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, λόγω κόστους. Η Tesla προσπάθησε πέρσι να εξασφαλίσει εξαίρεση από την ινδική νομοθεσία, με τον ίδιο τον Elon Musk να βγαίνει μπροστά και να μιλάει με την κυβέρνηση. Παρόλα αυτά οι συζητήσεις είχαν αποβεί άκαρπες, οδηγώντας τελικά στην επ’ άοριστον αναβολή του λανσαρίσματος των Model Y/3/S/X στη χώρα του «Κάμα Σούτρα».