Η Abarth μπαίνει και επίσημα στην ηλεκτρική εποχή με το νέο 500e, το οποίο ωστόσο δεσμεύεται να διατηρήσει αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά των βενζινοκίνητων αδερφών του. Ανάμεσά τους, και ο ήχος!
Το πρώτο EV της ιταλοαυστριακής φίρμας ξεχωρίζει από το αγριεμένο εμπρός μέρος, που φιλοξενεί φαρδύ-πλατύ το όνομα της Abarth, γεμίζοντας το χώρο στην κλειστή μάσκα. Τα φουσκωμένα φτερά και οι χαρακτηριστικές 18άρες ζάντες στολίζουν το επιθετικό στυλ του 500e συνοδευόμενες από τα κλασικά αυτοκόλλητα χαμηλά στις πόρτες και τον «σκορπιό» στα πίσω φτερά, ενώ ξεχωριστή πινελιά αποτελούν οι κυψελοειδείς εισαγωγές του προφυλακτήρα και τα «φρυδάκια» στα εμπρός φανάρια. Εκεί όπου το άνω μισό LED αντικαθίσταται από μια μαύρη λωρίδα και δημιουργεί ένα συνοφρυομένο, απειλητικό «βλέμμα» στη λαχανί (Acid Greem) «μπομπίτα» (διαθέσιμο και το χρώμα Poison Blue).
Στο εσωτερικό συναντάμε μπάκετ καθίσματα με χαραγμένο από laser το λογότυπο της Abarth στα προσκέφαλα και γραφικά στις πλάτες, απομίμηση ανθρακονημάτων σε διάφορα σημεία, γενναία χρήση alcantara και δέρματος, οθόνη αφής 10,25 ιντσών στο ταμπλό και flat bottomed τριάκτινο τιμόνι, σε έναν διάκοσμο από τους πιο σπορ και premium που έχουμε δει σε Abarth. Οι εικόνες που βλέπουμε μέσα-έξω είναι στάνταρ στην έκδοση Scorpionissima, η οποία θα διατεθεί σε 1.949 κομμάτια ως φόρος τιμής στη χρονιά ίδρυσης της εταιρίας (1949).
Κάτω από το φανταχτερό και μυώδες αμάξωμα, συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα 155 ίππων και 235 Nm ροπής, σε συνεργασία με μια μπαταρία 42 kWh. Η Abarth ανακοινώνει 7,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο σημαντικότεροι είναι οι ισχυρισμοί για τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις και το γυρολόγιο πίστας, σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο 695. Το 500e εμφανίζεται να είναι ταχύτερο στο 20-40 χλμ./ώρα και το 60-100 χλμ./ώρα κατά 1 δευτερόλεπτο, ενώ στην πίστα του Balocco η διαφορά στους χρόνους μεταξύ των δυο μοντέλων ξεπερνά το 1 δλ., πάντα υπέρ του ηλεκτρικού.
O οδηγός έχει στη διάθεσή του 3 προγράμματα λειτουργίας (Turismo, Scorpion Street, Scorpion Track), με το πρώτο να περιορίζει την ισχύ στα 135 άλογα και τα 220 Nm για περισσότερη αυτονομία (η οποία δεν ανακοινώνεται). Στα Scorpion Street/Track ηλεκτροκινητήρας και ανάκτηση ενέργειας δουλεύουν στο φουλ, επιτρέποντας την οδήγηση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού. Τέλος, το Sound Generator εμπλουτίζει τους ήχους που συνοδεύουν την κίνηση του αυτοκινήτου (για να γίνεται αντιληπτό από τους πεζούς) με κανονικές χροιές από τον 1.400άρη τούρμπο των θερμικών Abarth!