Πόσο κάνει το Peugeot 508 PSE 360HP στην Ελλάδα;

Στα τέλη του 2020, η Peugeot παρουσίασε το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής της ιστορίας της. Το 508 PSE PHEV αποτελεί το πρώτο κεφάλαιο της σειράς Peugeot Sport Engineered, όπου η plug-in υβριδική τεχνολογία συνδυάζεται με κορυφαίες επιδόσεις και την ανάλογη εμφάνιση. Τώρα, ο κορυφαίος «λέοντας» στα 133 χρόνια κατασκευής αυτοκινήτων της φίρμας από τη Sochaux, βρυχάται και στην Ελλάδα.

Εξωτερικά, 508 PSE PHEV ξεχωρίζει από τους νέους και πιο σπορ προφυλακτήρες, τo μαύρο χρώμα σε μάσκα και καθρέπτες, το λαχανί στις πλευρικές εισαγωγές του εμπρός προφυλακτήρα/τις δαγκάνες των φρένων/τον διαχύτη και τα σήματα στις πίσω κολώνες, τα αεροδυναμικά πτερύγια στις άκρες του, τις πλαϊνές ποδιές, τον διαχύτη με τις δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης και τις 20άρες ζάντες, σε σε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, διαστάσεων 245/35. 

Στο εσωτερικό, το Peugeot i-Cockpit ξεχωρίζει και εδώ χάρη στο τιμόνι μικρής διαμέτρου με τους τρείς όνυχες Kryptonite, τις ειδικές λεπτομέρειες της Peugeot Sport Engineered, και μία 100% ψηφιακή οθόνη Head Up Display. Οι γραφικές παραστάσεις του Peugeot i-Cockpit και η κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας των 10 ιντσών έχουν προσαρμοστεί στα δεδομένα της συγκεκριμένης έκδοσης, για ακόμα περισσότερη αίσθηση μοναδικότητας. Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων τύπου comfort-fit έχουν ξεχωριστή αισθητική χάρη στη μίξη δέρματος, 3D ύφανσης και Alcantara. Η καμπίνα είναι διακοσμημένη σε αποχρώσεις του γκρι Tramontane με εμφανείς ραφές Kryptonite. Το ηχοσύστημα της FOCAL διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

 

Το plug-in hybrid σύνολο του κορυφαίου Peugeot αποτελείται από τον 1.600άρη τετρακύλινδρο τούρμπο PureTech των 200 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων για τους εμπρός τροχούς και έναν ακόμα 112 ίππων για να δίνει δύναμη στον πίσω άξονα. Συνδυαστικά, το τετρακίνητο 508 PSE διαθέτει 360 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 520 Nm στις 1.650 σ.α.λ. Τη μετάδοση της ισχύος αναλαμβάνει ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο, εξασφαλίζοντας επιδόσεις της τάξης των 5,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα3,0 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα24,8 δλ. για το 0-1.000 μέτρα και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική στα 250 χλμ./ώρα.

Όλα αυτά με μέση τιμή κατανάλωσης μόλις 2,03 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 42 γρ./χλμ. (εννοείται δεν πληρώνει τέλη), τη στιγμή που μπορεί να διανύσει μέχρι 45 χλμ. στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Η φόρτιση της μπαταρίας 11,5 kWh απαιτεί 6μιση ώρες σε οικιακή πρίζα 8Α, 3μιση ώρες σε πρίζα 14Α και 1μιση ώρα σε WallBox 7,4 kW.

Παράλληλα οι μηχανικοί της Peugeot Sport διαμόρφωσαν έτσι το σασί του 508, ώστε να επιτύχουν κορυφαία ποιότητα άνεσης αλλά και οδικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ διαθέτουν 3 (Comfort/Hybrid/Sport), χαμηλωμένο αμάξωμα, αυξημένα κατά 24 χλστ. εμπρός και 12 χλστ. πίσω μετατρόχια, δισκόφρενα εμπρός με διάμετρο 380 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες. Για το σύστημα τετρακίνησης και τα προγράμματα οδήγησης, υπάρχουν 5 διαφορετικές επιλογές: Electric, Comfort, Hybrid, Sport και AWD.

Το 508 PSE PHEV, λοιπόν, εξυπακούεται πως τοποθετείται στην κορυφή του Γάλλου κατασκευαστή, τόσο εμπορικά όσο και τιμολογιακά. Οι τιμές του στη χώρα μας εκκινούν από τις 78.000 ευρώ για το σεντάν, ενώ για το πιο πρακτικό SW απαιτούνται τουλάχιστον 79.500 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store