Το νέο Ford Ranger ξεχωρίζει για την κορυφαία και βενζινοκίνητη πλέον έκδοση Raptor, αλλά δεν πάνε πίσω τα ντίζελ. Ειδικά ο νέος twinturbo 3.0 V6, που κινεί το ισχυρότερο των δύο προσφερόμενων κινητήρων, συνιστά ένα από τα πιο δυνατά πετρελαιοκίνητα μοτέρ της κατηγορίας.
To Ranger Wildtrak διαθέτει 250 ίππους στις 3.250 σ.α.λ. και 600 Nm στις 1.700-2.250 σ.α.λ., που διαμοιράζονται στους πίσω ή όλους τους τροχούς μέσω 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η Ford ανακοινώνει 8,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, χρόνος αρκετά εντυπωσιακός για κατασκευή 2.335 κιλών, ωστόσο στην πραγματικότητα το 3.0 V6 επιταχύνει ακόμα ταχύτερα. Το Performance Drive μέτρησε 8,42 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, στην πισωκίνητη ρύθμιση, και 6,29 δλ. για τη ρεπρίζ 60-110 χλμ./ώρα.
Το μικρότερο τετρακύλινδρο 2.0 BiTurbo μετρήθηκε τόσο σε πισωκίνητη, όσο και τετρακίνητη ρύθμιση. Αναμενόμενα η δεύτερη αποδείχτηκε γρηγορότερη, ολοκληρώνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,87 δλ. και το 60-110 χλμ./ώρα σε 6,98 δλ. – απρόσμενα κοντά στο κορυφαίο 3.0λιτρο, αναφορικά με την επιτάχυνση εν κινήσει.
Ranger, και μάλιστα ντίζελ, χωρίς off roading βέβαια, είναι μισή δουλειά. Οι Αυστραλοί παραβρέθηκαν στη δημοσιογραφική παρουσίαση του μοντέλου και, πέρα από τις μετρήσεις επιτάχυνσης, δεν θα μπορούσαν να μην οδηγήσουν το αμερικανικό pick up στο στοιχείο του. Η ειδικά σχεδιασμένη διαδρομή έφερε αυτοκίνητα και οδηγούς πιο κοντά στη φύση, μέσω δοκιμών αναρρίχησης, περασμάτων από λασπωμένο τερέν και νερόλακκους με αρκετά έντονο βάθος.