Η Renault ανακοίνωσε στην Ελλάδα τις τιμές και εκδόσεις του νέου Captur, το οποίο προσφέρεται για πρώτη φορά και με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) με το μηχανικό σύνολο 1.0 TCe 100 LPG (από 17.580 ευρώ).
Δείτε ακόμα: Από 16.880 ευρώ το νέο Renault Captur και LPG
Το 3κύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο των 999 κ.εκ. αποδίδει 100 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 170 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και επιταχύνει το βάρους 1.241 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση LPG είναι 7,5 λτ./100 χλμ. (6,0 λτ./100 χλμ. με βενζίνη) και οι εκπομπές CO2 είναι 122 γρ./χλμ. (136 γρ./χλμ. με βενζίνη). Με τρέχουσα μέση τιμή 0,777 €/λτ., το Captur TCe 100 LPG «καίει» 5,8 €/100 χλμ., ή 8,7 €/100 χλμ. με βενζίνη (με μέση τιμή 1,447 €/λτ.).
Δείτε ακόμα: Dacia Sandero 1.0 TCe 100 LPG από 11.680 ευρώ
Η αποθήκευση του υγραερίου γίνεται σε μια δεξαμενή χωρητικότητας 40 λτ. που βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας, ενώ ο ανεφοδιασμός γίνεται σε δύο λεπτά. Μαζί με τα 48 λτ. του ρεζερβουάρ βενζίνης, το Captur 1.0 TCe LPG προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το καύσιμο που θέλει να χρησιμοποιήσει, πατώντας τον σχετικό διακόπτη που βρίσκεται στο εσωτερικό. Όταν χρησιμοποιεί LPG και αδειάζει το ρεζερβουάρ, τότε αυτόματα επιλέγεται η βενζίνη.
Δείτε ακόμα: Νέο Dacia Duster με υγραέριο από 14.180 ευρώ
Η εγκατάσταση του συστήματος LPG πραγματοποιείται απευθείας στη μονάδα συναρμολόγησης της Renault. Από τη φάση του σχεδιασμού, ο βενζινοκινητήρας έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με καύσιμο LPG. Η πρόσθετη δεξαμενή LPG είναι κατασκευασμένη από χάλυβα υψηλής αντοχής. Επίσης, μία βαλβίδα αντεπιστροφής, ένας περιοριστής πλήρωσης 80%, ένας περιοριστής ροής, μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα και μια βαλβίδα ασφαλείας ολοκληρώνουν το τεχνικό σύστημα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Renault Clio 1.0 TCe 100