Η Lada εκσυγχρονίζει το μακροβιότερο μοντέλο της, το 4×4 ή Niva, όπως είναι περισσότερο γνωστό και του αλλάζει τελείως το εσωτερικό του. Ειδικότερα, το ταμπλό δεν έχει καμία σχέση με το απαρχαιωμένο που υπήρχε τόσα πολλά χρόνια και πλέον είναι σίγουρα πολύ καλύτερο. Μη φανταστείτε βέβαια ότι έχει οθόνες αφής και είναι φαντασμαγορικό, ωστόσο θα λέγαμε ότι ταιριάζει κατάλληλα με το ύφος του αυτοκινήτου.
Δείτε ακόμη: Το Lada Niva ξαναγίνεται…Niva!
Τα συρόμενα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού αντικαταστάθηκαν από πιο εύχρηστα και μοντέρνα περιστροφικά, ενώ το νέο ντουλαπάκι από την πλευρά του συνοδηγού μεγάλωσε σε χωρητικότητα. Επιπλέον, προστέθηκαν δύο πρίζες 12V, ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα και θήκες για μικροαντικείμενα. Εντελώς νέος είναι ο πίνακας οργάνων με τις αναλογικές ενδείξεις (ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτες θερμοκρασίας κινητήρα και καυσίμου) και τις ψηφιακές του trip computer στο κέντρο.
Δείτε ακόμη: Ανανεωμένο Lada Vesta με νέο κινητήρα Renault
Νέα και πιο άνετα είναι τα εμπρός καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη και την πιο εύκολη ανάκληση των εμπρός θέσεων στα 3θυρα Niva. Επίσης, προστέθηκαν δύο προσκέφαλα στο πίσω κάθισμα, νέες χειρολαβές οροφής, σκίαστρα και επενδύσεις στις εμπρός κολόνες. Βελτιωμένη με την σειρά της μόνωση στα πάνελ του αμαξώματος και στους βραχίονες στήριξης, μειώνοντας έτσι το επίπεδο των κραδασμών. Τα μόνα στοιχεία που δεν άλλαξαν, είναι το τιμόνι και οι επιλογείς για τις ταχύτητες και την τετρακίνηση.
Μία ακόμα αλλαγή εντοπίζεται την έκδοση Urban, όπου οι εμπρός προβολείς ομίχλης έχουν ενσωματωθεί στον προφυλακτήρα.
Δείτε ακόμη: Έτσι κατασκευάζεται το Lada Niva (+video)
Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός των 1.7 λτ., ισχύος 83 ίππων και 129 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 17,0 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 142 χλμ./ώρα και μεικτή κατανάλωση 9,9 λτ./100 χλμ.