Τα supercars και ακόμα περισσότερο τα hypercars, είθισται να αγοράζονται και να κλειδώνονται σχεδόν κατευθείαν στα γκαράζ των συλλεκτών. Υπερκατασκευές που έχουν σχεδιαστεί με μοναδικό γνώμονα τις επιδόσεις και την απόλαυση της οδήγησης, μένουν γυαλισμένες και με ελάχιστο αριθμό χιλιομέτρων στο κοντέρ, ως τρόπαια. Η Porsche Carrera GT που θα δούμε, ξεκίνησε την καριέρα της ακριβώς έτσι.
Δείτε ακόμα: Έκαψε τον συμπλέκτη της Porsche σε κόντρα (+video)
Αποκτήθηκε το 2004 και μέσα σε 3 χρόνια κύλησε τους τροχούς της για 1.126 χιλιόμετρα. Κάτι παραπάνω από 300 χλμ. το χρόνο, δηλαδή. Στη συνέχεια οι 610 ίπποι του ατμοσφαιρικού V10 5.7 λτ. και η κεντρομήχανη διάταξη, έδειξαν στον οδηγό της γιατί η Carrera GT είναι από τα πιο διαβόητα αυτοκίνητα στην δυσκολία χειρισμού τους. Το αυτοκίνητο βγήκε σχεδόν «ολική» και κατευθείαν μπήκε στις αγγελίες των μεταχειρισμένων, καθώς ο πρώτος ιδιοκτήτης δεν παρουσίασε διάθεση να επενδύσει περαιτέρω χρήματα. Παρά τις εκτεταμένες ζημιές, μία από τις 1.270 Carrera GT δεν άργησε να βρει το επόμενο σπιτικό της, το οποίο, για καλή τύχη του supercar από το Τσουφενχάουζεν, δεν εξελίχθηκε σε κλουβί πολυτελείας.
Ο γενναίος αγοραστής ήταν -και είναι ακόμα, βασικά- μηχανικός αυτοκίνητων, αναλαμβάνοντας να επαναφέρει την κορυφαία Porsche σε λειτουργική κατάσταση. Μετά από 3 χρόνια τα κατάφερε και έκτοτε τη χρησιμοποιεί σχεδόν σε καθημερινή βάση, έχοντας γράψει 106.700 χιλιόμετρα σε 9 χρόνια. Πάνω από 9.000 τον χρόνο και σχεδόν 8πλάσιος ετήσιος αριθμός χιλιομέτρων συγκριτικά με τον πρώτο ιδιοκτήτη.
Διαβάστε επίσης: Πατέντα και ρεκόρ κατανάλωσης για Corvette! (+video)
Το αυτοκίνητο πωλείται για ακόμα μια φορά, με την τιμή αυτή τη στιγμή να ορίζεται στις 399.995 λίρες. Αλλιώς 527.000 δολάρια, ή 475.757 ευρώ. Ποσό που μπορεί να φαντάζει υψηλό για τρακαρισμένη με 100.000+ χλμ., αλλά είναι σχεδόν το 1/3 από το ποσό που συνήθως αλλάζουν χέρια οι Carrera GT σε εξαιρετική κατάσταση.
Να υπενθυμίσουμε πως η πιο ποθητή Porsche της τελευταίας 30ετίας επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,5 δλ., στα 160 χλμ./ώρα σε 6,8, στα 200 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., φτάνει τα 330 χλμ./ώρα τελικής και στέλνει 610 ίππους/8.000 σ.α.λ., μαζί με 590 Nm ροπής/5.750 σ.α.λ. στους πίσω τροχούς, προσφορά του αγωνιστικού V10 και του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου.