Το πόσο γιγαντόσωμη, επιβλητική και εκπέμπουσα δέος είναι η BMW X7, το έχουμε διαπιστώσει στις συγκρίσεις με την E30. Μεταξύ τους, και κατόπιν λίγων τροποποιήσεων, η διαφορά μεγέθους είναι τόσο χαώδης που ο 1.600άρης κινητήρας της 3αρας, χωράει να περάσει από τα «νεφρά» της X7!
Δείτε ακόμα: Απίστευτο και όμως αληθινό: BMW X7 Pick-up!
Απολύτως αναμενόμενα, σχεδόν οτιδήποτε βρεθεί δίπλα στο βαυαρικό «θωρηκτό» κρύβεται από τον ήλιο. Και μιλάμε για σύγχρονα μοντέλα, που είναι κατά πολύ μεγαλύτερα σε σχέση με αντίστοιχα του παρελθόντος. Καλή ώρα, το Citroen Saxo. Το δημοφιλέστατο αυτοκίνητο πόλης είναι «μινιόν», ακόμα και σε σύγκριση με τον σύγχρονο διάδοχό του: το C3 (την δοκιμή του οποίου, με τον 1.500άρη BlueHDi των 100 ίππων, μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά). Ενδεικτικά να αναφέρουμε τις διαφορές σε μήκος (3.996 χλστ. έναντι 3.718 χλστ. και 1.474 έναντι 1.390 χλστ. αντίστοιχα). Οπότε φαντάζεστε τι γίνεται όταν Saxo και X7 τύχει να βρεθούν δίπλα-δίπλα.
Διαβάστε επίσης: Κλασική βελτίωση σε Citroen Saxo VTS (+video)
Η ναυαρχίδα των SUV της BMW εκτείνεται σε 5.151 χλστ., κάθεται στα 2 μέτρα πλάτους και ορθώνεται στα 1.805 χλστ. Για το βάρος, ούτε λόγος: 935 κιλά για το πιο καλοεξοπλισμένο και βαρύ Saxo της γκάμας, το VTS, 2.535 για την X7. Μαζί με την πολυφορεμένη αντιστοιχία της Mercedes G-Class και του Suzuki Jimny , ο απόλυτος ορισμός του Δαβίδ με τον Γολιάθ.