Η κορυφαία έκδοση της Alfa Romeo Giulia μπορεί να «εκτελέσει» supercars εντός πίστας, εκμεταλλευόμενη το στήσιμο της ανάρτησης, την τετρακίνηση και φυσικά τα 510 άλογα του twinturbo 2.9 V6, ο οποίος έχει καταγωγή από Μαρανέλο. Κάτι για το οποίο, η συγκεκριμένη QV κάνει την Ferrari να μετανιώνει για τα «δανεικά».
Δείτε ακόμα: Τα μυστικά της οδηγικής απόλαυσης των Alfa Romeo (+video)
Η McChip-DKR προσφέρει 3 διαφορετικά πακέτα βελτίωσης για τον κινητήρα της QV, με το κορυφαίο να ανεβάζει την απόδοση κατά 170 ίππους και 250 Nm ροπής. Οι μετατροπές αφορούν την αύξηση της πίεσης στα τούρμπο, την αντικατάσταση των περιφερειακών (εισαγωγή-εξαγωγή) και φυσικά τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Κατά γενική ομολογία, ο διτούρμπινος 2.9 V6 της Alfa είναι ο 3.9 V8 της Ferrari, μείον δυο κυλίνδρους. Το εν λόγω μοτέρ έκανε πρεμιέρα το 2014 στην California T, με 560 ίππους και 755 Nm ροπής. Στην 488 GTB, η ισχύς φτάνει τα 670 άλογα και 760 Nm. Η γαλάζια Giulia που ανέβηκε στα ράουλα, «καπελώνει» και τις δύο.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Alfa Romeo Giulia 2.0 λτ. 280 hp Veloce Q4
Τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης έδειξαν 680 ίππους και 850 Nm ροπής. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα θέλει κάτω από 3,5 δλ. και η τελική ξεπερνά τα 313 χλμ./ώρα. Το πακέτο κοστίζει 17.491 ευρώ, όμως για πιο οικονομικά διατίθεται το Stage 2 των 610 ίππων και 800 Nm στις 7.229 ευρώ. Το πρώτο στάδιο κοστολογείται στις 2.243 ευρώ και ανεβάζει την ισχύ στα 580 άλογα και τα 750 Nm ροπής. Περιμένουμε και το video από την McChip-DKR.