Η Volkswagen Αμερικής παρουσίασε τη νέα κατεύθυνση που θα ακολουθήσει εκεί, με την εκστρατεία «Hello Light», η οποία έχει ήδη ξεκινήσει και προβάλλεται στους τελικούς του NBA. Από το 2015 και μετά το σκάνδαλο του dieselagate, η VW προσπαθεί να αποκαταστήσει τη ζημιά που έγινε, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις βασικές επιχειρηματικές της δραστηριότητες, θεσπίζοντας νέα προγράμματα ηθικής συμμόρφωσης και επενδύοντας επιθετικά στην ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Δείτε ακόμη: H VW εξελίσσει φίλτρο για τα τακάκια! (+video)
Στο βίντεο που θα παρακολουθήσετε παρακάτω, ξεκινάει με τις αναφορές που είχαν γίνει για το dieselgate και δείχνει έναν σχεδιαστή που εμπνέεται από το παλιό βαν VW Type 2 και δημιουργεί το πρωτότυπο ηλεκτρικό ID. BUZZ. Μετά αναφέρει τις εξής φράσεις: «Στο σκοτάδι, βρήκαμε το φως. Εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής οδήγησης». Στο τέλος του βίντεο κάνει την εμφάνισή του και το νέο λογότυπο της VW.
Αντί του τρισδιάστατου με το λευκό λογότυπο της VW και το μπλε φόντο, βλέπουμε ένα πολύ πιο απλό δισδιάστατο με λευκό και πάλι το σήμα, αλλά σε μαύρο φόντο. Στο κανάλι του YouTube Volkswagen USA βλέπουμε το νέο αυτό σήμα, όμως στο Ευρωπαϊκό Volkswagen υπάρχει ακόμα αυτό που γνωρίζαμε.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή VW T-Cross 1.0 TSI 95 PS
Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=qEvNL6oEr0U