Η VW παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του Golf GTI TCR Concept, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί τη δικίνητη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση του R.
Οι αλλαγές σε σχέση με το GTI Performance ξεκινάνε από τον κινητήρα, ο οποίος πλέον αποδίδει 290 ίππους (45 περισσότερους από το GTI και 10 λιγότερους από το R), συνεχίζονται στην ανάρτηση με τα σφιχτότερα αμορτισέρ και τα ελατήρια χαμηλώματος στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC, επεκτείνονται στη μετάδοση με το μπλοκέ διαφορικό και καταλήγουν στην εμφάνιση. Εκεί συναντάμε 19άρες ζάντες αλουμινίου σε μαύρο χρώμα, αυτοκόλλητο – «κυψέλη» στο πλάι, διακριτικό splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και ακροπτερύγια στους αεραγωγούς των φρένων, νέες πλαϊνές ποδιές και μεγαλύτερο διαχύτη αλλά και αεροτομή οροφής πίσω.
Δείτε ακόμα: Bελτιωμένο VW Golf R «διαλύει» muscle cars (+video)
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι λιγότερες και περιορίζονται στις νέες επενδύσεις και σχέδια των καθισμάτων, μαζί με τα απαραίτητα σηματάκια «TCR».
Διαβάστε επίσης: Η εκδίκηση του VW Golf R από το Honda Civic Type R (+video)
Το Golf GTI TCR αντλεί έμπνευση από το αγωνιστικό που συμμετέχει στο BTCC και εποφθαλμιά την κορυφή των hot hatches, αλλά και το ρεκόρ παραγωγής για μπροσθιοκίνητο αυτοκίνητο στο Nurburgring. Με δυο λόγια, στοχεύει απευθείας στο Honda Civic Type R. Οι επιδόσεις είναι κοντά (0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. – 2 δέκατα λιγότερο από το Honda) και η τελική περιορίζεται είτε στα 250, είτε στα 260 χλμ./ώρα (ο αγοραστής επιλέγει). Να σημειώσουμε ότι το TCR είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με 7αρι DSG, ενώ το Type R με 6αρι χειροκίνητο. Για να δούμε τι θα δούμε…