Πλέον οι παραδόσεις απλά δεν υφίστανται, όχι απλώς «είναι για να σπάνε». Από την στιγμή που βλέπουμε την Porsche 911 να αποκτά υβριδική έκδοση (και οσονούπω plug-in, για να ολοκληρωθεί η αποκαθήλωση) τα περιμένουμε όλα. Όπως μία κόντρα ανάμεσα σε ένα γνήσιο Turbo τέκνο του Τσουφενχάουζεν και ένα υβριδικό, με την μορφή της 911 Turbo S και της Panamera Turbo S E-Hybrid.
Δείτε ακόμα: Bελτιωμένη Porsche 911 Turbo «τρομάζει» την GT2 RS (+video)
Βέβαια και το «Turbo» για την 911 σχετικό είναι, καθώς από την 991.2 και μετά όλες οι εκδοχές του εμβληματικού μοντέλου της Porsche είναι υπερτροφοδοτούμενες. Αλλά η Turbo διατηρεί το προνόμιο της πιο ισχυρής, μετά την GT2 RS. Η Panamera, από την άλλη, είναι ένας ακούραστος χιλιομετροφάγος που υπόσχεται μέση τιμή κατανάλωσης στα 3 λίτρα/100 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ. Το γερμανικό σεντάν παίρνει κίνηση από έναν 4λιτρο twinturbo V8 κινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η ισχύς του βενζινοκινητήρα είναι 550 ίπποι και του ηλεκτροκινητήρα 136 άλογα, με τη συνδυαστική δύναμη να αγγίζει τους 680 ίππους και τη ροπή τα 850 Nm.
Διαβάστε επίσης: Βελτιωμένο BMW i8 επιβάλλει την τάξη στην Γερμανία (+video)
Η 911 Turbo είναι πιο παραδοσιακή. Ο 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 3.8 λίτρων αποδίδει 580 ίππους και 700 Nm (750 Nm με λειτουργία Overboost) ροπής χάρις στις δυο τουρμπίνες, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,9 δλ., τα πρώτα 160 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. Αν αναρωτιέστε γιατί τόση διαφορά από την Panamera, την στιγμή μάλιστα που η τελευταία είναι κατά 100 ίππους ισχυρότερη, ρίξτε μια ματιά στην ζυγαριά: 1.600 κιλά η 911, 2.440 ολόκληρα η Panamera. H υβριδική ενέργεια και τα σημεία των καιρών έχουν το τίμημά τους στην «σιλουέτα» των αυτοκινήτων…