Η Μercedes παρουσίασε στην Έκθεση του Λος Άντζελες την ανανεωμένη AMG GT, από την γκάμα της οποίας ξεχωρίζει η νέα και κορυφαία Pro.
Οι «καθημερινές» AMG GT, GT C και η σκληροπυρηνική GT R αποκτούν LED φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέες απολήξεις εξατμίσεων και ζάντες αλουμινίου από 19 μέχρι 20 ίντσες. Στο εσωτερικό οι αλλαγές εντοπίζονται στο νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη 10,25″ και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό. Νέο είναι επίσης το τιμόνι που ενσωματώνει δυο κουμπιά αφής για τον έλεγχο του συστήματος ευστάθειας AMG Dynamics, το οποίο με την σειρά του διαθέτει 4 πρόσθετες λειτουργίες: Basic, Advanced, Pro και Master.
Δείτε ακόμα: Ρεκόρ από την Mercedes-AMG στο Nurburgring (+video)
Από πλευράς επιδόσεων η βασική GT αποδίδει 476 άλογα από τον 4λιτρο twinturbo V8, με την AMG GT S να ανεβαίνει στα 522, την GT C στα 557 και την GT R στα 585 άλογα. Η ισχύς καταλήγει φυσικά στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT, με τις επιδόσεις να ξεκινάνε από το «λίαν καλώς» στις GT και GT S (0-100 χλμ./ώρα σε 4 και 3,8 δλ. αντίστοιχα, με την τελική στα 304 χλμ./ώρα) και να καταλήγουν στο «εξόχως συναρπαστικές» για τις GT C και GT R (0-100 σε 3,7 και 3,6 δλ. αντίστοιχα, τελική 318 χλμ./ώρα).
Η AMG GT R Pro τώρα αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά AMG GT3 και AMG GT4, διαθέτοντας και roll cage, ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων, νέες coilover αναρτήσεις με χειροκίνητα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές μπροστά και πίσω. Επίσης έχει σφαιρικά ρουλεμάν και στα δύο άκρα της ανάρτησης, σε αντίθεση με την AMG GT R που έχει τέτοιου τύπου ρουλεμάν μόνο στα κάτω άκρα της ανάρτησης. Τα φρένα είναι κεραμικά, ενώ όλο το αεροδυναμικό πακέτο (splitter και ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, πίσω αεροτομή και διαχύτης) είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, όπως και η οροφή.
Διαβάστε επίσης: Πόσα άλογα έβγαλε Mercedes E 55 AMG με 647.000 χλμ.;
Και εδώ ο διτούρμπινος V8 αποδίδει 585 ίππους και 700 Nm ροπής, διατηρώντας τον χρόνο για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα στα 3,6 δλ. και την τελική στα 318 χλμ./ώρα της απλής GT R, αλλά και της GT C, κάτι που δεν είναι και η ουσία για την κορυφαία -μέχρι την επόμενη- AMG. Στόχος της Pro είναι η αποτελεσματικότητα εντός πίστας, κάτι που πιστοποιεί ο χρόνος των 7 λεπτών και 4,632 δευτερολέπτων που χρειάστηκε για να γυρίσει την «Πράσινη Κόλαση».