Σήμερα αποκαλύφθηκε επίσημα στην Μπανγκόκ το νέο, 8ης γενιάς Toyota Hilux, το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ταϊλάνδη και κατόπιν σε ολόκληρο τον κόσμο. Από το 1968 που λανσαρίστηκε το πρώτο Hilux μέχρι την 7η γενιά του, έχουν πωληθεί σε περισσότερες από 180 χώρες παγκοσμίως πάνω από 16 εκατομμύρια Hilux, έχοντας γίνει συνώνυμα της αντοχής και αξιοπιστίας.
Το ολοκαίνουργιο Hilux με μήκος 5.335 χλστ., πλάτος 1.855 χλστ., ύψος 1.820 χλστ. και μεταξόνιο 3.085 χλστ. (διαστάσεις 2κάμπινου), είναι 70 χλστ. μακρύτερο και 20 χλστ. πλατύτερο από το προγενέστερο. Παράλληλα έχει αποκτήσει νέο σχεδιασμό με πιο δυναμικό εμπρός άκρο, όπου ξεχωρίζουν ο μυώδης προφυλακτήρας, η μεγάλη μάσκα με τα παραλληλόγραμμα νίκελ και τα φώτα με τα ενσωματωμένα LED ημέρας. Ανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, η πόρτα της καρότσας και τα πιο μεγάλα φωτιστικά σώματα. Στον εξοπλισμό προσφέρεται -μεταξύ άλλων- κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου 16, 17 ή 18 ιντσών.
Στο εσωτερικό, η σχεδίαση, ο εξοπλισμός και οι παρεχόμενες ανέσεις θυμίσουν περισσότερο επιβατικό μοντέλο παρά «αγροτικό». Το ταμπλό μοιάζει σχεδιαστικά το αντίστοιχο του Auris, ενώ η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος infotainment το αναβαθμίζει σε επίπεδο τεχνολογίας. Επίσης, δίπλα από τον κλιματισμό είναι τοποθετημένο το περιστροφικό χειριστήριο για την επιλογή της τετρακίνησης.
Το νέο Hilux βασίζεται σε νέο πιο άκαμπτο πλαίσιο τύπου σκάλας (μην ξεχνάμε ότι είναι ελαφρύ ημιφορτηγό και όχι επιβατικό) και φέρει αναβαθμισμένη ανάρτηση με νέα πίσω φύλλα σούστας και αμορτισέρ.
Για την κίνηση του καινούργιου pickup της Toyota διατίθενται νέοι κινητήρες πετρελαίου 2.4 και 2.8 λίτρων. Ο πρώτος αποδίδει 160 ίππους και 400 Nm ροπής και ο δεύτερος έχει ισχύ 177 ίππων και 450 Nm ροπής. Επιπλέον υπάρχουν και βενζίνης 2.7 λτ. με 164 ίππους και ένας V6 4.0 λτ. με 278 ίππους. Οι κινητήρες συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με 6άρι αυτόματο.
Τέλος, η Toyota αναφέρει ότι η ελκτική ικανότητα του νέου Hilux φτάνει τους 3,5 τόνους και το ωφέλιμο φορτίο τα 1.240 κιλά.