Το νέο, δεύτερης γενιάς Audi R8 αποκαλύπτεται πλήρως και επίσημα, εντυπωσιάζοντας τόσο με την άκρως δυναμική του σχεδίαση, όσο και με τις επιδόσεις και την τεχνολογία του. Το μήκους 4,42 μ., πλάτους 1,94 μ., ύψους 1,24 μ. και με μεταξόνιο 2,65 μ. αμάξωμά του ζυγίζει 1.454 κιλά και είναι ελαφρύτερο έως 50 κιλά από το προγενέστερο χάρη στην εκτενή χρήση ελαφριών υλικών.
Το πλαίσιο από αλουμίνιο και πλαστικό ενισχυμένο με ίνες άνθρακα Audi Space Frame (ASF) ζυγίζει μόλις 200 κιλά. Τα εξωτερικά πάνελ είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ το εμπρός σπόιλερ, ο διαχύτης και τα καλύμματα των πίσω πλευρικών αεραγωγών αποτελούνται από ανθρακόνημα. Υψηλής τεχνολογίας είναι και τα LED φωτιστικά σώματα που φωτίζουν μέχρι τα 600 μέτρα.
Την κίνηση του νέου Audi R8 αναλαμβάνει το V10 5.2 FSI μηχανικό σύνολο σε δύο εκδόσεις ισχύος. Στο R8 V10 αποδίδει 540 ίππους και 540 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας το supercar της Audi στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δλ. και με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 323 χλμ./ώρα. Το R8 V10 plus (κόκκινο μοντέλο) η ισχύς ανεβαίνει στους 610 ίππους και 560 Nm ροπής. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 3,2 δλ., τα 0-200 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η Audi ανακοινώνει 11,8 λτ./100 χλμ. και 275 γρ./χλμ. για την έκδοση των 540 ίππων και 12,4 λτ./100 χλμ. με 289 γρ./χλμ. CO2 για το plus.
Η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς μέσω της μόνιμης τετρακίνησης quattro γίνεται μέσω ενός γρήγορου 7τάχυτου S tronic κιβωτίου. Στον εμπρός άξονα ο συμπλέκτης Visco αντικαταστάθηκε από ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο και πίσω εφοδιάζεται με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Σε κανονικές συνθήκες πρόσφυσης έως το 100% της ισχύος περνά στους πίσω τροχούς, ενώ αν χρειαστεί ο συμπλέκτης μπορεί να μεταφέρει έως το 100% της ροπής στους εμπρός τροχούς.
Το νέο Audi R8 V10 πατάει σε 19 ιντσών ζάντες με ελαστικά 245/35 εμπρός και 295/35 πίσω ή προαιρετικά με 20 ιντσών και ελαστικά 245/30 εμπρός και 305/30 πίσω. Για την πέδηση φροντίζουν οι μεγάλοι ατσάλινοι δίσκοι, ωστόσο το R8 V10 plus εφοδιάζεται με κεραμικά δισκόφρενα. Επιπλέον, ο οδηγός μέσω του Audi drive select μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα comfort, auto, dynamicκαι individual ανάλογα με τις ορέξεις του και τις συνθήκες.
Οι πωλήσεις του νέου Audi R8 θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2015, με τιμές Γερμανίας από 165.000 ευρώ για το R8 V10 και από 187.400 ευρώ για το R8 V10 plus. Πληροφοριακά στην χώρα μας το υπάρχον R8 κοστίζει από 186.650 στην έκδοση 4.2 V8 FSI quattro 430hp.