Σήμερα καινούργιο αυτοκίνητο στην τιμή των 15.900 ευρώ και μάλιστα με το κλειδί στο χέρι μοιάζει σαν… ανέκδοτο. Ακόμα πιο απίστευτο ακούγεται όταν αυτό το μοντέλο δεν είναι κάποιο μίνι, αλλά μικρό χάτσμπακ και μάλιστα ευρύχωρο, που είναι σε θέση να καλύψει και τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας με τα λιγότερα δυνατά χρήματα. Εξάλλου μεταχειρισμένα supermini λίγων ετών πωλούνται σε υψηλότερες τιμές. Οπότε γιατί να μην αποκτήσει κανείς ένα ολοκαίνουργιο αμάξι με όλες τις εγγυήσεις και τα συστήματα ανέσεων και ασφαλείας, έναντι μόλις 15.900 ευρώ;
Το Dacia Sandero 1.0 TCe 90 ανατρέπει τα δεδομένα στην αγορά, όχι μόνο γιατί μπορεί να αποκτηθεί πιο εύκολα από ποτέ με ασυναγώνιστη τιμή από 15.900 ευρώ, αλλά και γιατί αυτό το ποσό αγοράς δεν έχει άλλες χρεώσεις. Έτσι το όφελος για τον πελάτη φτάνει τα 1.325 ευρώ. Επίσης, οι λιανικές τιμές όλων των εκδόσεων Sandero και Sandero Stepway, αποτελούν τις τελικές τιμές αγοράς. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο αγοραστής καταβάλλει το ποσό της εκάστοτε λιανικής τιμής (βάσει τιμοκαταλόγου), χωρίς να χρεωθεί με τέλη κυκλοφορίας (όπου υπάρχουν), έξοδα έκδοσης πινακίδων, έξοδα μεταφορικών και προετοιμασίας αυτοκίνητου, καθώς και με την αξία του μεταλλικού/πέρλα/ειδικής επεξεργασίας χρώματος. Επιπλέον, η γκάμα Sandero & Sandero Stepway πλαισιώνεται με 5 έτη εργοστασιακής εγγύησης και 3 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας.
Η τιμή των 15.900 ευρώ αφορά το Sandero Expression TCe 90 λευκού χρώματος (με το κλειδί στο χέρι) και με πολύ καλό εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, air condition, σύστημα πολυμέσων Media Display με οθόνη 8 ιντσών, ηλεκτρικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, αισθητήρες φώτων κ.λπ.
Μάλιστα, το Dacia Sandero των μόλις 15.900 ευρώ δεν αφορά έκδοση με «αναιμικό» κινητήρα, αλλά με τον 1.000άρη turbo των 91 ίππων και 160 Nm, ο οποίος εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Συγκεκριμένα επιταχύνει το αμάξωμα των 1.048 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. και φτάνει τα 174 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας. Τις ανέσεις ενισχύει η «απορροφητική» ανάρτηση, μαζί με την ευρυχωρία για όλους τους επιβάτες και το κορυφαίο στην κατηγορία πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων.