Honda HR-V με μειωμένη τιμή και χαμηλό επιτόκιο

H ελληνική αντιπροσωπεία της Honda μείωσε τις τιμές σε όλα τα SUV μοντέλα της, μεταξύ των οποίων και στο μικρότερο -αλλά με πλούσια χαρίσματα- full hybrid HR-V. Τώρα εκκινεί από τις 34.990 ευρώ (έναντι 36.700 ευρώ πριν), ενώ η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω χρηματοδότησης με προνομιακό επιτόκιο. Παράλληλα, συνοδεύεται με εγγύηση 5 ετών, συν το γεγονός ότι το μεταλλικό χρώμα δεν χρεώνεται επιπλέον, όπως ισχύει με όλες τις άλλες μάρκες, ακόμα και σε απλά χρώματα.

Εξοπλισμός Honda HR-V 1.5 e:HEV 131 PS Elegance:
  • 6 αερόσακοι
  • Αυτόματο φρενάρισμα
  • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
  • Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας
  • Αυτόματοι προβολείς LED
  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
  • Οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών και πλοήγηση
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω
  • Αυτόματος κλιματισμός
  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
  • Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά 225/50

Σχετικά με το πρόγραμμα χρηματοδότησης του νέου Honda HR-V, προσφέρει σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 5,5%, ελάχιστη προκαταβολή από 0% και περίοδο αποπληρωμής από 12 έως 84 μήνες. Για παράδειγμα, με 30% προκαταβολή (10.497 ευρώ) και ποσό χρηματοδότησης 24.493 ευρώ, η μηνιαία δόση βγαίνει στα 351,97 ευρώ.

Σπορτίφ, ευρύχωρο και πρακτικό

Το νέο Honda HR-V ξεχωρίζει και για το σπορτίφ παρουσιαστικό του με τη δυναμική όψη και του τύπου κουπέ τελείωμα. Με μήκος 4.340 χιλιοστά είναι πολύ βολικό, γιατί από τη μία πλευρά εξυπηρετεί στην πόλη επειδή είναι μικρότερο τα περισσότερα μικρομεσαία SUV, ενώ από την άλλη καλύπτει άνετα τις μεταφορικές ανάγκες στο ταξίδι. Στο πίσω κάθισμα θα κάτσουν χωρίς πρόβλημα και οι πιο ψηλοί, ενώ το πολύ χαμηλό κεντρικό τούνελ και το μεγάλο άνοιγμα των θυρών διευκολύνουν σε κάθε περίπτωση. Την πρακτικότητα ενισχύουν και τα πίσω Magic Seats γιατί με μια κίνηση δημιουργείται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης 1.305 λίτρων. Επίσης, επειδή οι βάσεις των καθισμάτων σηκώνονται, μπορούν να μεταφερθούν όρθια ψηλά αντικείμενα. Ο χώρος αποσκευών των 335 λίτρων είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και φαίνεται μεγαλύτερος, λόγω του μεγάλου ανοίγματος και των επίπεδων πλευρικών τοιχωμάτων.

Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του νέου Honda HR-V, το οποίο διακρίνεται για τη μινιμαλιστική του αισθητική, την πρακτικότητα και την εργονομία. Από πλευράς ποιότητας τα υλικά είναι ως επί το πλείστον σκληρά, αλλά με εξαιρετική συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα. Στην κεντρική κονσόλα οι διακόπτες είναι ελάχιστοι, ωστόσο διατηρήθηκαν οι απαραίτητοι για τον κλιματισμό και την ένταση της φωνής στην 9 ιντσών οθόνη του infotainment. Έτσι ο οδηγός δεν ψάχνει σε μενού – υπομενού για τις απαραίτητες λειτουργίες.

Ευχάριστο, άνετο και οικονομικό

Για την κίνηση του νέου Honda HR-V φροντίζει το full hybrid σύνολο. Αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που παρέχουν την κίνηση (ο ένας είναι γεννήτρια), απόδοσης 131 ίππων και 253 Nm ροπής και τον υποστηρικτικό βενζινοκινητήρα 1.5 i-MMD των 107 ίππων και 131 Nm ροπής. Σε χαμηλές ταχύτητες και φορτία το HR-V κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα και την ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Η κατανάλωση βενζίνης κρατιέται χαμηλά, ακόμα και κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ. στην πόλη, ενώ σε μεικτές συνθήκες τα 5,6 λτ./100 χλμ. είναι και ένα πολύ χαμηλό και εύκολα εφικτό νούμερο. Παράλληλα το υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.) με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ.

Ο οδηγός του HR-V απολαμβάνει και το πολύ καλό στήσιμο του αυτοκινήτου στο δρόμο, χάρη στον επιτυχημένο συνδυασμό του πλαισίου με την αυξημένη ακαμψία και των ορθά ρυθμισμένων αναρτήσεων. Ο τρόπος που φιλτράρονται οι ανωμαλίες των δρόμων είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικός, παρά τα φαινομενικά σφιχτά αμορτισέρ. Επίσης, παρά τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα δεν παρατηρούνται αναπηδήσεις, κραδασμοί και χτυπήματα. Στα πλεονεκτήματα προστίθενται το κατάλληλα σεταρισμένο τιμόνι, όπως και τα φρένα που συνεργάζονται κατάλληλα με την ανάκτηση ενέργειας.

Κινητήρας
Κυβισμός 1.498 κ.εκ.
Ισχύς βενζ/νητήρα 107 PS/6.000 σ.α.λ.
Ροπή βενζ/νητήρα 131 Nm/4.500 σ.α.λ.
Ισχύς ηλεκ/νητήρα 131 PS
Ροπή ηλεκ/νητήρα 253 Nm
0-100 χλμ./ώρα 10,6 δλ.
Τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα
Κατανάλωση* 5,6 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ.
Βάρος 1.380 κιλά
*Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store