H Porsche Boxster, μαζί με την Cayman, ετοιμάζεται να διαβεί τον ηλεκτρικό Ρουβίκωνα στην επόμενη γενιά της, η οποία θα κινείται αποκλειστικά από το ρεύμα, αλλά και θα είναι με διαφορά η πιο επιθετική σχεδιαστικά όλων.
Η 5η εκδοχή του κεντρομήχανου roadster από το Ίνγκολσταντ (4η για την Cayman) θα αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Mission R, όπως φανερώνουν τα renderings του PoloTo. Οι μεγάλες και αιχμηρές εισαγωγές (ηλεκτρονικά ανοιγοκλειόμενες) του προφυλακτήρα συνδυάζονται με πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα, αλλάζοντας άρδην κατεύθυνση σε σχέση με την οβάλ διαρρύθμιση των φαναριών στις 718. Πίσω η εικόνα δεν είναι το ίδιο πειστική στις ψηφιακές απεικονίσεις, καθώς στην ουσία βλέπουμε απλά μια μικρή παραλλαγή της 718, μαζί με τις διπλές μπούκες της εξάτμισης. Κάτι που, φυσικά, θα απουσιάζει από την επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική Boxster.
Τα ηλεκτρικά κεντρομήχανα της Porsche θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) του VW Group και θα προσφέρονται τόσο σε πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες εκδοχές. Το βάρος θα αυξηθεί κατά 300 κιλά σε σχέση με τις σημερινές, φτάνοντας συνολικά τα 1.650, με την αυτονομία τους θα υπολογίζεται περίπου στα 400 χιλιόμετρα , ενώ χάρις στην τεχνολογία 800V θα μπορούν να φορτίζουν από το 5 έως το 80% μέσα σε 15 λεπτά. Η παραγωγή τους θα γίνεται στο κύριο εργοστάσιο της Porsche στο Τσουφενχάουζεν, το οποίο θα δεχτεί μια αναβάθμιση 500 εκατομμυρίων δολαρίων (453,6 εκατ. ευρώ) για να καταστεί εφικτή η συναρμολόγηση ηλεκτρικών, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να κατασκευάζει και την 911.
Οι νέες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman θα βγουν στην αγορά το 2025, μια χρονιά μετά το ντεμπούτο της Macan EV. Η Porsche θέλει έως το 2025 το 50% των ετήσιων πωλήσεων της να αποτελείται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ έως το 2030 o στόχος για το ποσοστό των ηλεκτρικών/PHEV πωλήσεων επί των συνολικών ανεβαίνει στο 80%.