Τα muscle cars εισέρχονται σε περίοδο μεγάλων αλλαγών, αλλά κατά περίπτωση και αβεβαιότητας. Η Chevrolet, ας πούμε, ακόμα δεν έχει επιβεβαιώσει αν θα υπάρξει διάδοχος της σημερινής, 6ης γενιάς Camaro. Η Dodge αντίθετα έχει επισημοποιήσει πως το Challenger θα αφήσει τους κομπρεσοράτους V8 και τις εκδόσεις Hellcat, για τους ηλεκτροκινητήρες. Κάτι τέτοιο αποκλείεται να συμβεί στη Mustang πάντως, όπως δηλώνει ο CEO της Ford.
Ο Jim Farley μίλησε στο Bloomberg, στα πλαίσια της παρουσίασης της Mustang GTD, και ενώ αρχικά άφησε ένα μυστήριο να αιωρείται, στο τέλος έδωσε τις μελλοντικές κατευθύνσεις για το pony car. Ο Αμερικανός ρωτήθηκε σχετικά με το αν η Ford θα ακολουθήσει την τακτική της Porsche, που έχει αποκλείσει την πιθανότητα ηλεκτρικής 911. Ο Farley αρχικά είπε πως η απόφαση θα προέλθει μετά από εκτενή συζήτηση με τον Bill Ford και άλλα μεγαλοστελέχη του «Μπλε Οβάλ», αλλά στο τέλος έβαλε τα πράγματα στη θέση τους: «Βασικά, αν με ρωτάτε για το αν θα υπάρξει ηλεκτρική Mustang; Μπα, πιθανότατα όχι. Αλλά μήπως θα μπορούσε να προκύψει εξηλεκτρισμένη της μορφή, παγκοσμίου επιπέδου; Αυτό, ναι».
Με άλλα λόγια αμιγώς ηλεκτρική Mustang, κατά πάσα πιθανότητα, αποκλείεται στο μέλλον. Υβριδική, όμως, όχι. Ο Farley τοποθετεί το χρονικό ορίζοντα για Mustang Hybrid κάποια στιγμή στα επόμενα 10 χρόνια, δίχως να απορρίπτει τον V8. Είθισται ο εξηλεκτρισμός ενός σπορ μοντέλου (βλέπε Mercedes-AMG C 63 και E 63) να συνοδεύεται από downsizing, όμως στην περίπτωση της ‘Stang το συνώνυμο των muscle cars μάλλον θα επιβιώσει. Βέβαια πράγματι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ένας ή περισσότεροι ηλεκτροκινητήρες να ενσωματωθούν στον 2.3 EcoBoost ή τον 3.5 V6 twinturbo (γνωστός από τα GT και F-150/Bronco Raptor), που είναι πιο συμπαγών διαστάσεων. Αλλά ο Farley δεν είπε τίποτα για τέλος του V8. Οπότε διατηρούμε ακέραια την ελπίδα.
Φυσικά ηλεκτρική Mustang κυκλοφορεί εδώ και 3 χρόνια, διαγράφοντας εξαιρετική πορεία μάλιστα. Ωστόσο η Ford έχει παίξει εξαιρετικά το εμπορικό της χαρτί, αφενός ονομάζοντάς τη «Mach-E» και αφετέρου τοποθετώντας τη στα SUV. Η αυθεντική Mustang, δηλαδή, παραμένει πιστή στις θερμικές αξίες, τη στιγμή που η ηλεκτρική της παραλλαγή τοποθετείται εντελώς διαφορετικά, ως αυθύπαρκτο μοντέλο – αλλά με ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία, που παίζει τον δικό του (τεράστιο) ρόλο στην εμπορική επιτυχία της Mach-E.