Ιδιαίτερα δυναμική η παρουσία της Ford στο Goodwood Festival of Speed, όπου παρουσίασε για πρώτη φορά την πιο «χωμάτινη» εκδοχή της Mustang Mach-E. Η Rally απορρέει από το Puma Rally1 και τις επιτυχίες του στις ειδικές διαδρομές του WRC, έστω κι αν ακόμα φοράει τα αυτοκόλλητα του καμουφλάζ.
Η Mach-E Rally ξεχωρίζει μονομιάς από τις λευκές 19άρες ζάντες της OZ Racing και τα BF Goodrich Trail Terrain / TA ελαστικά που τις περιβάλλουν, ενώ μαζί τους συναντάμε αεροτομή στο πίσω μέρος και LED φώτα στη μάσκα, πάνω από τον κόκκινο γάντζο ρυμούλκησης. Το splitter στον προφυλακτήρα δεν πολυ-φαίνεται λόγω αυτοκόλλητων, αλλά είναι εκεί. Το ίδιο συμβαίνει με τις πλαϊνές ποδιές, την ώρα που ορατό είναι το μεγαλύτερο κενό των τροχών από τους θόλους, κάτι που υποδηλώνει αυξημένη διαδρομή στην ανάρτηση και απόσταση από το έδαφος.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε ειδικά σχεδιασμένες suede επενδύσεις στο ταμπλό και νέα μπάκετ καθίσματα, με παρουσιαστικό που παραπέμπει σε εκείνα του Puma Rally1. Ούτε στις φωτογραφίες ούτε στο video φαίνεται, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε επιπρόσθετα προγράμματα οδήγησης με έμφαση στις εκτός δρόμου ανάγκες και κυρίως, τη διατήρηση ρυθμού που θα θυμίζει WRC στο χώμα.
Λεπτομέρειες δεν αναφέρει ακόμα το «Μπλε Οβάλ», πέρα από ότι η Rally βασίζεται στην τετρακίνητη και δικινητήρια Mustang Mach-E των 351 ίππων. Δεν γνωρίζουμε αν οι ηλεκτροκινητήρες παράγουν περισσότερη ισχύ στη «ραλιάρα» Mach-E, οπότε παίρνουμε ως οδηγό τα 5,8 δλ. της κανονικής AWD 351 HP για το 0-100 χλμ./ώρα. Το σίγουρο είναι ότι θα κυκλοφορήσει κανονικά σε Ευρώπη και Αμερική, μέχρι το τέλος του έτους.