Η Mercedes-AMG έχει ήδη καταργήσει τον V8 κινητήρα από την C 63, ενώ το ίδιο συνέβη και στη μεγαλύτερη E 63. Παρότι, όμως, οι Γερμανοί έχουν επιβεβαιώσει πως τη θέση του οχτακύλινδρου στην κορυφαία E-Class θα πάρει ένας εξακύλινδρος straight six, ανέκυψαν φήμες πως υπήρχε πιθανότητα να επιστρέψει στη γκάμα ο 4.0 V8 twinturbo. Φημολογία που διαψεύστηκε άμεσα από μηχανικό της AMG («ανοησίες» είπε χαρακτηριστικά), για να έρθει σήμερα το αφεντικό της Mercedes-AMG να επιβεβαιώσει το προφανές.
Ο Michael Schiebe μίλησε στους Αυστραλούς για το μέλλον της E 63, αλλά και της C 63 όπως εξελίχθηκε η κατάσταση, βάζοντας τέλος στις αμφιβολίες περί οριστικού τέλους του V8 από τα δυο υπερ-σεντάν της Στουτγκάρδης. Ο Γερμανός ξεκαθάρισε πως η επερχόμενη E 63 θα είναι, όπως και η C 63, plug-in υβριδική, με τη διαφορά ότι εδώ το θερμικό σκέλος του συνόλου θα αναλάβει ο 3.0λιτρος twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά. Η C 63, αλλά και η GLC 63, παντρεύει τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο με ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων, για ένα συνολικό αποτέλεσμα 681 ίππων και 1.020 Nm ροπής! Για τη νέα E 63 θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά παραπάνω, ενδεχομένως στην περιοχή άνω των 750 αλόγων. H GT 63 S E-Performance (4.0 V8 twinturbo-ηλεκτρομοτέρ) παράγει 843 ίππους και 1.470 Nm, οπότε λογικά η E 63 θα τοποθετηθεί ανάμεσα σε αυτή και την C 63.
Κάπου εκεί, τουλάχιστον στα 750 άλογα δηλαδή, αναμένεται και η νέα BMW M5. Η «ημιθερμική» της εκδοχή, δηλαδή, διότι θα παρουσιαστεί και αμιγώς ηλεκτρική με 1.000 ίππους. Η M5, η «σωστή», θα είναι επίσης plug-in υβριδική, αλλά σε αντίθεση με την E63 θα διατηρήσει τον V8 (4.4 twinturbo) στο μηχανοστάσιο.