Η Prodrive έκανε πραγματικότητα εκατοντάδων χιλιάδων petrolheads, περνώντας από τη φροντίδα του restomodding το Subaru Impreza 22B και παρουσιάζοντας το εξαιρετικά συλλεκτικό, αλλά και αναλόγως πανάκριβο, P25. Το αρχέγονο 22B, βέβαια, ακόμα μεγαλουργεί στην αγορά των μεταχειρισμένων. Ειδικά όταν η κουβέντα αφορά ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που ταξίδεψαν στην Αμερική.
Η συγκεκριμένη έκδοση του Impeza δημιουργήθηκε το 1998, με αφορμή την κατάκτηση τριών διαδοχικών τίτλων Κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ από τις «Πλειάδες», που γιόρταζαν παράλληλα τα 40α τους γενέθλια. Το 22B STI δεν μοιάζει με κανένα άλλο «Scoobie», χάρις στο φουσκωμένο παρουσιαστικό, που αύξανε το πλάτος κατά 80 χλστ. σε σχέση με το κανονικό STI. Οι χρυσαφί 17άρες της BBS έφερναν ακόμα πιο κοντά στο WRC το αυτοκίνητο, δημιουργώντας έναν μοναδικό συνδυασμό με το φαρδύ αμάξωμα και το μπλε χρώμα. Στο εσωτερικό ξεχώριζαν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, οι κόκκινες ραφές και το σήμα της Subaru Tecnica International μπροστά από τον οδηγό, στο κέντρο του «πηδαλίου» (εδώ aftermarket της Momo πάντως, μαζί με roll cage).
Καρδιά ενός εκ των σπανιότερων και πιο ποθητών rally replicas, ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος boxer των 2.2 λίτρων. Ο EJ22G απέδιδε 280 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 363 Nm στις 3.200 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται πολύ πιο πάνω, στις 7.900 σ.α.λ. Το σφιχτά κλιμακωμένο 5άρι χειροκίνητο και το σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κεντρικό διαφορικό, δεν είχαν κανένα πρόβλημα να εκτοξεύσουν τα 1.270 κιλά του 22B STI στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,8 δλ., με την τελική να ξεπερνά τα 240 χλμ./ώρα.
Μια εκλεκτή παραγωγή 400 μονάδων ολοκλήρωσε την πορεία του 22B, με το συγκεκριμένο να μην ανήκει σε αυτή. Τα 400 αυτά 22B κατασκευάστηκαν όλα για την εγχώρια αγορά, άλλο που εν συνεχεία πολλά εξ αυτών πέρασαν τα σύνορα. Αρχικά για τις αγορές έξω από την Ιαπωνία συναρμολογήθηκαν έξτρα 24 αυτοκίνητα: 16 με προορισμό τη Μεγάλη Βρετανία, 5 για την Αυστραλία και άλλα 3 πρωτότυπα. Από τα 424 Impreza 22B STI που βγήκαν γενικά, απειροελάχιστα κατέληξαν στις Η.Π.Α. Ένα από αυτά εμφανίστηκε σε δημοπρασία, με 77.405 χλμ. στο οδόμετρο και ανώτερη τιμή προς το παρόν στις 122.223 δολάρια (112.146 ευρώ), αν και ενδέχεται να ξεπεράσει τις 200.000 (183.511 ευρώ).