Το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό Scenic E-Tech ψηφίστηκε «Car of the Year 2024» και είναι το έβδομο μοντέλο της γαλλικής φίρμας που κέρδισε τον ευρωπαϊκό αυτό τίτλο. Τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν σήμερα, κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Scenic E-Tech συγκέντρωσε 329 ψήφους, ακολούθησε η BMW Σειρά 5 με 308, το Peugeot 3008 (197), το Kia EV9 (190), το Volvo EX30 (168), το BYD Seal (131) και το Toyota C-HR (127).
Το νέο Scenic E-Tech ξεφεύγει από την MPV κατηγορία των προηγούμενων γενεών του και ακολουθεί το ρεύμα των Crossover, υιοθετώντας στοιχεία από το εντυπωσιακό μεσαίο κουπέ SUV Rafale. Οι πολλές και έντονες ακμές, τα γεωμετρικά σχήματα και τα νεύρα, ενισχύουν το δυναμισμό και τη στιβαρότητα που αποπνέει. Παράλληλα οι ζάντες των 20 ιντσών έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό, ενώ οι εξωτερικές χειρολαβές δεν προεξέχουν από τι πόρτες, έτσι ώστε να εξομαλύνουν τη ροή του αέρα. Από πλευράς διαστάσεων έχει μήκος 4.470 χλστ., πλάτος 1.864 χλστ., ύψος 1.571 χλστ. και μεταξόνιο 2.785 χλστ.
Το εσωτερικό του προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το Megane E-Tech, με κυρίαρχα στοιχεία την κεντρική κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών και τον πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Χώροι για μικροαντικείμενα συνολικής χωρητικότητας 38,7 λίτρων υπάρχουν σε όλη την καμπίνα, ενώ στο πίσω κάθισμα ενσωματώνεται ένα υποβραχιόνιο με δύο περιστρεφόμενους βραχίονες, 3,6 λίτρα αποθηκευτικού χώρου για smartphone και tablet, αναδιπλούμενες βάσεις για άνετη παρακολούθηση οθονών, δύο ποτηροθήκες και δύο θύρες USB-C. Οι χώροι για όλους τους φιλοξενούμενους είναι μεγάλοι, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 545 λίτρων.
Το 100% ηλεκτρικό Scenic E-Tech στην στάνταρ έκδοση τροφοδοτείται με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 170 ίππων και 280 Nm ροπής και μπαταρία 60 kWh. Η Renault ανακοινώνει αυτονομία 420 χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Το high range εφοδιάζεται με πιο δυνατό ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και 300 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Αντλεί ενέργεια από μια μεγαλύτερη μπαταρία 87 kWh, η οποία παρέχει αυτονομία 620 χιλιομέτρων.