Μετά την Xiaomi έρχεται και η Huawei να ταράξει τα νερά της αυτοκίνησης, αφήνοντας για λίγο στην άκρη τα smartphones και τις συσκευές τεχνολογίας. Οι Κινέζοι, μέσω της Luxeed, παρουσίασαν το νέο τους κουπέ SUV, που θυμίζει πολύ αυτοκίνητα του ανταγωνισμού.
Πριν ασχοληθούμε με τα του R7, όπως ονομάζεται το νέο μοντέλο, δυο λόγια για το τετράτροχο ποιόν της Huawei. Δεν είναι ευρέως γνωστό, αλλά η κινεζική φίρμα δραστηριοποιείται στο χώρο της αυτοκίνησης μέσω συνεργειών με τις BAIC, Chery και Seres, σε ισάριθμες νεότευκτες μάρκες: Stelato (Huawei/BAIC), Luxeed (Huawei/Chery) και AITO (Huawei/Seres). Καθ’ οδόν βρίσκεται η τέταρτη, με την JAC (και προς το παρόν αβάφτιστη), η οποία θα τοποθετηθεί πάνω από όλες και στο ανώτερο φάσμα του premium επιπέδου. Το R7 που βλέπουμε, προέρχεται από τη Luxeed και θέλει να γίνει η εναλλακτική στο Tesla Model X, αλλά σε τιμή Model Y (και χαμηλότερη βασικά).
Οπτικά το σχήμα φέρνει σε Model X, αλλά και σε Porsche Cayenne Coupe. Μπροστά πάντως, είναι «φτυστό» το BYD Seal (ή το Sea Lion, αν θέλουμε SUV). To μήκος του R7 φτάνει τα 4.950 χλστ., τοποθετώντας το πάνω από το Sea Lion 07 (4.775 χλστ.) και κάτω από το Model X (5.036 χλστ.), ενώ το ίδιο ισχύει για το μεταξόνιο των 2.950 χλστ. (2.930 χλστ. το Sea Lion, 2.965 χλστ. το Model X).
Το κουπέ SUV της Luxeed (ή της Huawei) προσφέρεται σε δυο εκδόσεις, με μονό και διπλό ηλεκτροκινητήρα. Στην πρώτη περίπτωση το τοποθετημένο πίσω μοτέρ παράγει 292 ίππους, ενώ το δικινητήριο και τετρακίνητο 496 ίππους. Λεπτομέρειες για τη χωρητικότητα της μπαταρίας δεν ανακοινώνονται, ωστόσο η πλατφόρμα αναφέρεται πως υποστηρίζει αρχιτεκτονική 800 Volt και προσφέρει μέγιστη αυτονομία 855 χλμ. Το τελευταίο νούμερο βέβαια, αφορά τον κινεζικό κύκλο μετρήσεων CLTC.
Την Κίνα αφορούν και οι τιμές, οι οποίες αναμένεται να ξεκινούν στην περιοχή 300.000-400.000 γουάν (38.526-51.368 ευρώ).