Έπειτα από 6 χρόνια καριέρας, τα οποία περιλάμβαναν και μια υποχρεωτική αλλαγή από επιβατικό σε LCV λόγω ρύπων, η δεύτερη γενιά Jimny (τέταρτη, αν μετρήσουμε και τα Samurai) ετοιμάζεται να ρίξει τίτλους τέλους. Η νέα, επετειακή, συλλεκτική και αναμενόμενα πανάκριβη έκδοση Horizon, λέει το «αντίο».
To Jimny Horizon τραβάει κατευθείαν τα βλέμματα με το συνδυασμό ασημί (ανθρακί ορθότερα, Medium Grey το αποκαλεί η Suzuki)-μαύρου στο αμάξωμα, όπου πέρα από τα αυτοκόλλητα στο προφίλ συναντάμε ένα εξειδικευμένο body kit, αποτελούμενο από σκαλοπάτια και μεγαλύτερες προστατευτικές ποδιές στους προφυλακτήρες, λασπωτήρες και εξωτερικά τοποθετημένη ρεζέρβα στην πίσω πόρτα, με το «Suzuki» να δεσπόζει στο κάλυμμα.
Από το εσωτερικό δεν δημοσιεύονται φωτογραφίες, αλλά από τη στιγμή που το Horizon βασίζεται στο Comfort δεν θα πρέπει να περιμένουμε οθόνες αφής, συστήματα πολυμέσων και λειτουργίες συνδεσιμότητας – προνόμια της πλουσιότερης έκδοσης GLX, η οποία προσφέρεται σε αγορές εκτός Ευρώπης για το επιβατικό Jimny. Το LCV είναι «σπαρτιάτικο», αλλά αυτό δεν το εμποδίζει την τιμή του από το να ξεπερνάει τις 32.000 ευρώ, τουλάχιστον στη συγκεκριμένη έκδοση.
Το Jimny Horizon θα διατεθεί σε 900 κομμάτια, αποκλειστικά για την αγορά της Γερμανίας, με τιμή εκκίνησης τις 32.340 ευρώ. Κάτω από το καπό αναλαμβάνει ο πατροπαράδοτος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 1.5 λίτρων, απόδοσης 102 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 130 Nm στις 4.000 σ.α.λ., μαζί με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τα τρία διαφορικά του συστήματος τετρακίνησης AllGrip.