Το Nissan Note το μάθαμε καλά στη χώρα μας στα μέσα του 2000, όταν το μικρό ιαπωνικό MPV άρχισε να κυκλοφορεί με γοργούς ρυθμούς στους δρόμους. Παρουσιάστηκε το 2004 και τρία χρόνια αργότερα υποβλήθηκε σε εκτεταμένο facelift, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του. Το 2013 λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το δεύτερης γενιάς Note, όμως το 2017 αποχώρησε από τη Γηραιά Ήπειρο. Στην Ιαπωνία ωστόσο, συνεχίζει ακάθεκτο να πωλείται και μάλιστα, να ανανεώνεται διαρκώς.
Η 3η γενιά του παρουσιάστηκε το 2020 και πριν λίγες μέρες δέχτηκε φρεσκάρισμα, αποκτώντας νέα μάσκα, ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, περισσότερα χρώματα στην παλέτα (14 συνολικά, με τα βιολετί και μπλε να ξεχωρίζουν) και ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένα τάσια, που εμπνέονται από παραδοσιακά γεωμετρικά πατέντα της Ιαπωνίας. Η μάσκα V Μotion αποτελεί το επίκεντρο του εμπρός μέρους, με τις γρίλιες στο χρώμα του αμαξώματος πλέον, έχοντας τα δυο αιχμηρά φανάρια να την πλαισιώνουν. Τα οποία μάλιστα ενώνονται νοητά, μέσω της πλαϊνής γραμμής, με τα πίσω και επίσης ελαφρώς διαφορετικά σε σχέση με πριν.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η διάταξη των διπλών οθονών (μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων κι άλλη μία στην κορυφή του ταμπλό), με τους λεπτούς αεραγωγούς και το σπορ τιμόνι να δίνουν σπορ ύφος στην καμπίνα. Tα καθίσματα Zero Gravity υπόσχονται άνεση, με εκείνο του συνοδηγού να περιστρέφεται κιόλας προς διευκόλυνσης της επι/αποβίβαση, ενώ το πακέτο συστημάτων ασφαλείας ProPilot περιλαμβάνει από αυτόματο φρενάρισμα και έλεγχο οπισθοπορείας μέχρι ενεργό cruise control, με αυτόματη ρύθμιση της ταχύτητας. Λεβιές ταχυτήτων δεν υπάρχει, με την θέση του να παίρνει ένα μικρό χειριστήριο για τον έλεγχο επιμέρους λειτουργιών.
Και δεν υπάρχει, καθότι το νέο Note διατίθεται αποκλειστικά με την 2η γενιά του υβριδικού συνόλου e-Power. Αποτελείται από ένα ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων, μια γεννήτρια και ένα μετατροπέα που παράγει ηλεκτρική ενέργεια από τον 3κύλινδρο 12βάλβιδο βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων και 82 ίππων. Το σύστημα e-Power προσφέρει συνδυαστική ισχύ 129 ίππων και μέγιστη ροπή 260 Nm. Επίσης εφοδιάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,57 kWh, η οποία φορτίζει από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, όταν το αυτοκίνητο φρενάρει ή επιβραδύνει. Επιπλέον, το πεντάλ του γκαζιού λειτουργεί και σαν φρένο, αφού όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από αυτό, τότε το αυτοκίνητο φρενάρει και μπορεί να ακινητοποιηθεί πλήρως (υπό κανονικές και προβλεπόμενες συνθήκες) χωρίς να πατήσει φρένο. Προαιρετικά προσφέρεται τετρακίνητη έκδοση, η οποία διαθέτει ακόμα ένα ηλεκτρικό μοτέρ 68 ίππων στον πίσω άξονα.
Οι τιμές για το νέο Note ξεκινάνε από τα 2.299.000 γεν (14.626 ευρώ) για το δικίνητο και από τα 2.580.600 γεν (16.385 ευρώ) για το AWD.