Λίγο πριν οι Boxster/Cayman αφήσουν μια για πάντα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Porsche μας δίνει το καλύτερο θερμικό φινάλε. Η νέα 718 Spyder RS ουσιαστικά είναι η ανοιχτή εκδοχή της Cayman GT4 RS, με όλα τα προσόντα και τις χάρες που διακρίνουν την πιο hardcore κεντρομήχανη παρουσία του Τσουφενχάουζεν.
Η 718 Spyder RS έχει τον ίδιο προφυλακτήρα με τη GT4 RS, ο οποίος διακρίνεται για τις αεροδυναμικές προσθήκες και το αιχμηρό ντιζάιν. Κοινό είναι και το ανθρακονημάτινο καπό με τους διπλούς αεραγωγούς, αλλά και ο διαχύτης πίσω με την εξάτμιση τιτανίου (στάνταρ στο πακέτο Weissach RS) και τις διπλές απολήξεις. Από τη Spyder RS πάντως απουσιάζει η μεγάλη σταθερή αεροτομή, δίνοντας τη θέση της σε ένα πιο διακριτικό ductail spoiler. Πάνω από τον κινητήρα ξεχωρίζει το αεροδυναμικό κάλυμμα, που «ενώνει» τα προσκέφαλα με το αμάξωμα, καταλήγοντας στην αεροτομή. Από τη σκληροπυρηνική Cayman επίσης προέρχονται τόσο οι 20άρες ζάντες, όσο και οι αεραγωγοί στο πάνω μέρος των εμπρός φτερών.
Στο εσωτερικό συναντάμε βουρτσιμένο αλουμίνιο, ανθρακονήματα και alcantara, ενώ με το Weissach RS Package το carbon πληθαίνει. Το ίδιο συμβαίνει και στο αμάξωμα, ενώ το προαιρετικό πακέτο φέρνει μαζί του -εκτός από την εξάτμιση τιτανίου- «γυμνό» ανθρακόνημα στο καπό, πιο έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα και ένα μεγαλύτερο Gurney flap για αεροτομή.
Ως γνήσια Porsche RS, η 718 Spyder δεν θα μπορούσε να μην κάνει δίαιτα. Μόνο η νέα οροφή (που στην ουσία είναι ένα κομμάτι αποσπώμενου μουσαμά) εξοικονομεί 7,2 κιλά σε σχέση με την κανονική Spyder και 16,3 κιλά συγκριτικά με την απλή Boxster (1.410 κιλά στο σύνολο). H ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Active Suspension Management συνδυάζεται με ελατήρια χαμηλώματος 30 χλστ. και πιο μαλακά αμορτισέρ σε σχέση με την Cayman GT4 RS, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Ούτε φυσικά ο 4.0λιτρος ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer, απόδοσης 500 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής! Ο συνδυασμός του με το 7άρι PDK επιταχύνει την 718 Spyder RS στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ., στο 0-200 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. (αμφότερα νούμερα ταυτόσημα της GT4 RS) και μέχρι τα 308 χλμ./ώρα (-7 χλμ. συγκριτικά με την κορυφαία Cayman).