Ασυγκράτητη η νέα Mercedes-AMG SL 63 S 816 PS

H Mercedes-AMG παρουσίασε την ισχυρότερη SL και ένα από τα πιο δυνατά roadster παραγωγής όλων των εποχών, στη μορφή της νέας SL 63 S E Performance. Ενός plug-in υβριδικού φόβητρου, με ιπποδύναμη και ροπή που πριν 5-6 χρόνια θα έβρισκες μόνο σε hypercar!

Η κορωνίδα των SL ξεχωρίζει από την απλή 63άρα χάρη στο νέο χακί ματ χρώμα, τα κόκκινα γράμματα για το «SL 63 S E» και το ηλεκτρονικά πτυσσόμενο splitter που συναντάμε στον εμπρός προφυλακτήρα. Μια αποκλειστικότητα για το κορυφαίο -πλην One– διθέσιο της Mercedes, που εκτείνεται κατά 40 χλστ. σε ταχύτητες άνω των 80 χλμ./ώρα και δημιουργεί φαινόμενο Venturi, προκειμένου να μειώσει την άνωση του ρύγχους. Το ενεργό spoiler πίσω μεταφέρεται αυτούσιο από την SL 63, ενώ στα «καπούλια» της Γερμανίδας εντοπίζουμε την κυριότερη διαφοροποίηση, που υποδηλώνει τα πάντα για το μηχανολογικό υπόβαθρο: το έξτρα πορτάκι, που αναλαμβάνει τη φόρτιση του ηλεκτροκινητήρα.

Επί των μηχανικών μερών, αναλαμβάνει το παντοδύναμο plug-in υβριδικό σύνολο που πρωτογνωρίσαμε στην GT 63 S E Performance. Εδώ σε ελαφρώς detuned εκδοχή, με τον 4.0 V8 twinturbo να παράγει 612 ίππους και 850 Nm ροπής (από 639 άλογα και 900 Nm στην υπέρτατη GT 4Door). O ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στον πίσω άξονα παραμένει στα 204 άλογα, διαμορφώνοντας τη συνολική απόδοση στους 816 ίππους και τα 1.420 Nm – ένα «τσακ» χαμηλότερα από τα 843 άλογα και 1.470 Nm της GT 63 S E. Και πάλι, βέβαια, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο στο top 3 παραγωγής όλων των εποχών για τη φίρμα από τη Στουτγκάρδη, που επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,9 δλ. και φτάνει μέχρι τα 317 χλμ./ώρα.

Ο ηλεκτροκινητήρας ενσωματώνει επίσης ένα κιβώτιο 2 σχέσεων, (το βασικό κιβώτιο είναι το 9τάχυτο της AMG) καθώς και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, που συνεργάζονται με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+. Την ίδια ώρα 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Slippery και Individual) παραμετροποιούν τις επί μέρους λειτουργίες κινητήρα, μετάδοσης και ανάρτησης, κατά τη βούληση του ανθρώπου πίσω από το τιμόνι. Η μπαταρία των 6,1 kWh προσφέρει κάποια δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα, αλλά αυτή δεν ξεπερνά τα 13 χλμ. Τα φρένα, τέλος, είναι στάνταρ κεραμικά στην SL 63 S E Performance, συνδυαζόμενα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός-τετραπίστονες πίσω στο χρώμα του χαλκού.

Get it on Google Play Download on the App Store