Θύμα της ίδιας της, της επιτυχίας, έπεσε η Volvo, καθώς η αποδοχή του νέου ΕΧ90 από το αγοραστικό κοινό αποδείχτηκε τόσο θερμή, ώστε οι χρειάστηκε να κλείσουν προσωρινά τα βιβλία παραγγελιών!
Η απήχηση της ηλεκτρικής SUV ναυαρχίδας έφερε προ εκπλήξεως τους Σουηδούς, οι οποίοι σταμάτησαν να δέχονται παραγγελίες για το EX90 προκειμένου να αποφύγουν τις τεράστιες λίστες αναμονής. H παραγωγή είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, τόσο στο εργοστάσιο της Volvo στη Βόρεια Καρολίνα, όσο και σε εκείνο της μητρικής Geely στην Κίνα. Το EX90 διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, αμφότερες με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω) μόνιμου μαγνήτη και μπαταρία 111 kWh.
Η βασική Twin Motor διαθέτει συνολική ισχύ 408 ίππων και 770 Nm ροπής, καλύπτοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 180 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη, όπως σε όλα τα νέα Volvo). Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 20,9 kWh/100 χλμ. και η μέγιστη αυτονομία στα 585 χλμ., αν και με χρήση στην πόλη (17,9 kWh/100 χλμ. η κατανάλωση εκεί) αυξάνεται στα 685 χλμ., με την αυτονομία να διαμορφώνεται αντίστοιχα στα 585 χλμ. To πιο ασφαλές Volvo όλων των εποχών, κατά δήλωση των Σουηδών, είναι ταυτόχρονα και το πιο δυνατό που έχει λανσάρει η φίρμα από το Γκέτεμποργκ, στην κορυφαία έκδοση. EX90 Twin Motor Performance.
Εδώ τα δυο ηλεκτρικά μοτέρ παράγουν συνδυαστικά 517 ίππους και 910 Nm ροπής, στέλνοντας το μεγάλο SUV των 2.818 κιλών στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός μόλις 4,9 δλ.! Η μέγιστη αυτονομία σε μεικτές συνθήκες ανέρχεται στα 580 χλμ. (μέση κατανάλωση 21,1 kWh/100 χλμ.), ενώ στην πόλη ανεβαίνει στα 680 χλμ. (18,0 kWh/100 χλμ.).