Το 2024 θα συμπληρωθούν 20 χρόνια από το λανσάρισμα του μεγαλύτερου pick up της Nissan. Το Titan κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2004 και μέχρι σήμερα μετράει 2 γενιές, ωστόσο τρίτη δεν πρόκειται να δει. Παρόλα αυτά θα προλάβει να κλείσει 20ετία, πριν κάνει χώρο στη γραμμή παραγωγής για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών.
Όπως ανακοίνωσε ο Ιάπωνας κατασκευαστής, το Titan θα αποσυρθεί το καλοκαίρι του 2024. Ο επίσημος λόγος έχει να κάνει με την αναδιαμόρφωση του εργοστασίου στο Μισισίπι, προκειμένου να φιλοξενήσει την κατασκευή δυο νέων ηλεκτρικών μοντέλων. Ανεπίσημα, ωστόσο, τα αίτια πίσω από τον επικείμενο τερματισμό της παραγωγής του θηριώδους αγροτικού έχουν να κάνουν και με τις πωλήσεις. Η δεύτερη γενιά Titan δεν κατάφερε ποτέ να συναγωνιστεί τα Ford F-150 και Toyota Tundra, μένοντας πολύ πίσω από τους ετήσιους στόχους. Είναι χαρακτηριστικό πως το 2016, στο λανσάρισμα του σημερινού μοντέλου, η Nissan Αμερικής τοποθετούσε τον πήχη στις 100.000 μονάδες. Τελικά μετά βίας ξεπέρασε τα 50.000 κομμάτια το 2017 και το 2018, ενώ από τότε και μετά είχε ακόμα χειρότερα νούμερα.
Το πόσο μεγάλος είναι ο «Τιτάνας» φαίνεται από την σύγκριση με το Navara. Η μονοκάμπινη έκδοση του Titan είναι σχεδόν μισό μέτρο μακρύτερη από την διπλοκάμπινη του Navara (5.794 χλστ. αντί 5.330 χλστ.)! Η κορυφαία του μορφή, το Crew Cab XD, ξεπερνάει τα 6,2 μέτρα (6.208 χλστ.) και εκτείνεται σε 878 ολόκληρα χλστ. περισσότερα από το Navara Double Cab! Για την κίνησή του φροντίζει ένας ατμοσφαιρικός 5.6 V8 κινητήρας, με απόδοση 400 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 560 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Ένα 9άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τη μεταφορά της ισχύος και εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις, παρά τους 2+ τόνους βάρους. Η βασική και ελαφρύτερη έκδοση (Titan S King Cab 4×2) επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,2 δλ., ενώ η κορυφαία Platinum Reverse Crew Cab 4×4 χρειάζεται 7 δλ. για την ίδια μέτρηση. H τελική ταχύτητα σε κάθε περίπτωση, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα.
Το σύστημα τετρακίνησης του Titan είναι εξαιρετικά εξελιγμένο, φροντίζοντας να παρέχει συνεχώς πρόσφυση όσο δύσκολο είναι το τερέν που πρέπει να κινηθεί ο οδηγός, χάρη στις τεχνολογίες Hill Descent Control (διαθέσιμο στην έκδοση PRO-4X), το Hill Start Assist, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό με δυνατότητα κλειδώματος. Υψηλού επιπέδου είναι κι ο εξοπλισμός ασφαλείας, όπου στον βασικό εξοπλισμό είναι το μπουκέτο τεχνολογιών ασφάλειας Nissan Safety Shield (αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση πεζών, έλεγχο τυφλών σημείων, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κλπ), ενώ οι δυνατότητες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto) και το σύστημα πολυμέσων (στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, προαιρετικά 9) δεν θα μπορούσαν να λείπουν.