Δοκιμή Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 PS 48V Hybrid 4WD 6AT

  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (1)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (3)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (16)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (4)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (6)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (5)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (17)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (7)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (13)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (11)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (10)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (14)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 110 hp 4WD auto (15)
  • Suzuki-S-CROSS_1
  • Suzuki-S-CROSS_4
  • Suzuki-S-CROSS_3
  • Suzuki-S-CROSS_2
  • Suzuki-S-CROSS_5
  • Suzuki-S-Cross-interior
  • Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD GSRII (7)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD GSRII (12)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD GSRII (11)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD GSRII (8)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 2024 (13)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 2024 (14)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet 2024 (15)
  • Suzuki S-Cross Strong Hybrid (19)
  • Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD GSRII (6)
  • Suzuki-suv-s-cross piso kathisma
  • Suzuki-suv-s-cross xoros aposkeuyon
  • Suzuki S-Cross 1.4T 4WD (25)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-110-hp-4WD-auto-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-CROSS_1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-CROSS_4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-CROSS_3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-CROSS_2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-CROSS_5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Suzuki-S-Cross-interior.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Suzuki-S-Cross-1.4-Hybrid-4WD-GSRII-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Suzuki-S-Cross-1.4-Hybrid-4WD-GSRII-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Suzuki-S-Cross-1.4-Hybrid-4WD-GSRII-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Suzuki-S-Cross-1.4-Hybrid-4WD-GSRII-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-2024-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-2024-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Suzuki-S-Cross-1.4-Boosterjet-2024-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/06/Suzuki-S-Cross-Strong-Hybrid-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/Suzuki-S-Cross-1.4-Hybrid-4WD-GSRII-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/12/Suzuki-suv-s-cross-piso-kathisma.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/12/Suzuki-suv-s-cross-xoros-aposkeuyon.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/07/Suzuki-S-Cross-1.4T-4WD-25.jpg

H Suzuki ήταν ανέκαθεν και παραμένει μια εταιρία που κατασκευάζει αυτοκίνητα με γνώμονα την πρακτικότητα, την απλότητα χρήσης αλλά και την προσιτή τιμολογιακή πολιτική απόκτησης. Στο τελευταίο συμβάλει το γεγονός ότι δεν εστιάζει σε εντυπωσιασμούς και σχεδιαστικές προσεγγίσεις που κοστίζουν και στην ουσία δεν προσφέρουν κάτι σημαντικό στην καθημερινή χρήση. Έχοντας μακρά παράδοση στα off-road μοντέλα, προσαρμόζεται πλέον στη σύγχρονη εποχή όπου το άλλοτε σκληροπυρηνικό αγοραστικό κοινό των σκληροτράχηλων υπερυψωμένων αμαξωμάτων ψάχνει για πιο ήπιες προτάσεις για την άκρως απαραίτητη διαφυγή από τη ρουτίνα της πόλης αλλά και την άνετη κίνηση εντός αυτής. Εκεί ακριβώς «κουμπώνει» το S-Cross με δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις όπως το AllGrip μοντέλο που είχαμε στα χέρια μας κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Με τιμή που ξεκινάει από τα 27.680 ευρώ (4WD) για το χειροκίνητο κιβώτιο ή 29.680 ευρώ για το «δικό μας» με αυτόματο 6άρι, σίγουρα είναι μια πολύ αξιοπρόσεχτη πρόταση, τη στιγμή μάλιστα που με αυτά τα χρήματα σχεδόν όλα τα μοντέλα του ανταγωνισμού προσφέρονται αυστηρά ως 2WD και με μηχανικό σασμάν.

Εξωτερικός σχεδιασμός χωρίς ακρότητες

Σχεδιαστικά, το νέο S-Cross 3ης γενιάς κινείται σε συγκρατημένα επίπεδα, με καθαρές γραμμές σύγχρονου SUV που όμως του προσδίδουν ένα επιβλητικό παρουσιαστικό με τα καλαίσθητα φωτιστικά σώματα LED του εμπρός μέρους και την πληθωρική μάσκα, χωρίς ακρότητες και άσκοπους εντυπωσιασμούς. Στοιχεία που το κρατούν επίκαιρο και καθόλου αδιάφορο μέσα στην πληθώρα των νέων μοντέλων που ξεπετάγονται συνεχώς σε αυτή την κατηγορία. Το «νορμάλ» μέγεθος των τροχών των 17 ιντσών, έναντι των 18 ή 19 ιντσών που βλέπουμε συχνά-πυκνά, προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες καθαρόαιμης off road χρήσης με 170 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, ικανοποιώντας τον ψαγμένο αγοραστή που θα τις αξιοποιήσει. Παράλληλα τα 4,3 μέτρα μήκους του αμαξώματος κρατούν το μικρομεσαίο SUV της Suzuki σε συμπαγή επίπεδα. Τέλος, τα πολλά προστατευτικά πλαστικά γύρω-γύρω θα κάνουν σωστά τη δουλειά τους στην περίπτωση επαφής με το έδαφος ή εξέχοντα εμπόδια.

Ποιοτικό και άνετο εσωτερικό με πληθώρα εξοπλισμού

Μπαίνοντας στην καμπίνα του φρεσκαρισμένου S-Cross, η εργονομία, με ύπαρξη αρκετών φυσικών διακοπτών, συναντάει την πολύ καλή ποιότητα υλικών (μαλακών και μη) και τη γεροδεμένη συναρμογή που αποτρέπει τριγμούς ακόμα και σε σκληρό τερέν. Με μήκος 4.305 χλστ., πλάτος 1.785 χλστ., ύψος 1.585 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ., τόσο ο οδηγός/συνοδηγός καθώς και οι 2 ενήλικες πίσω επιβάτες θα βολευτούν πολύ άνετα στο ευρύχωρο εσωτερικό και θα μετακινηθούν χωρίς κανένα περιορισμό στην πόλη και στις εκτός δρόμου εκδρομές. Ο 3ος θα χωρέσει μεν αλλά με κάποιες παραχωρήσεις δε. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά ψηλή με το κάθισμα να παρέχει αξιοπρεπή πλευρική στήριξη και να μην κουράζει ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση. Οι θήκες για μικροαντικείμενα στην καμπίνα είναι πρακτικές χωρίς να είναι ούτε πάρα πολλές, ούτε μεγάλες. Ο χώρος αποσκευών μετράει 430 λίτρα, με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και κανονικό σχήμα.

Το ταμπλό με τη μαλακή επένδυση σε ένα τμήμα του φιλοξενεί μια οθόνη αφής 9 ιντσών που όμως είναι κάπως άσκοπα περίπλοκη, με την ύπαρξη πολλών μενού και υπομενού για απλές λειτουργίες που θα μπορούσαν να εκτελούνται με 2 απλά κουμπιά. Επίσης, μια κάποια υστέρηση στην περιήγηση είναι υπαρκτή και ενίοτε ενοχλητική. Από πλευράς εξοπλισμού (GL, GL+, GLX και GLX Sunroof) υπάρχει στάνταρ όλο το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (αυτόματο φρενάρισμα, έλεγχος τυφλών σημείων, διατήρηση λωρίδας, ενεργό cruise control), 7 αερόσακους, πλοήγηση και Suzuki Connect για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω του smartphone, Apple CarPlay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορείας (360 view στην έκδοση GLX), αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, αυτόματο κλιματισμό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και πολλά ακόμα.

Αξιοπρεπέστατος ο ήπια υβριδικός κινητήρας των 110 ίππων

Οι συνεχόμενοι αυστηροί κανονισμοί Euro 6e Bis που πιέζουν τους κατασκευαστές για ολοένα και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων είναι υπεύθυνοι για την απώλεια 19 ίππων στο τελευταίο S-Cross σε σχέση με τον προκάτοχο του. Οι 110 ίπποι έναντι των 129 πριν, δεν ακούγονται αρκετοί, όμως οι Ιάπωνες που έχουν αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στα ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης (MHEV), καταφέρνουν να αντισταθμίσουν τη διαφορά αυτή τοποθετώντας αναβαθμισμένη μπαταρία στο ήπια υβριδικό σύστημα των 48V με βελτιωμένη θερμική διαχείριση και απόδοση. Στην πράξη η διαφορά είναι αμελητέα, με τη ροπή να παραμένει στα 235 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. έως τις 2.500 σ.α.λ. (αντί για 2.000 σ.α.λ. έως 3.000 σ.α.λ.). Το ηλεκτρομοτέρ κέρδισε τρεις ίππους, ανεβαίνοντας από τους 14 στους 17 και στα 50 Nm ροπής. Το 4κύλινδρο θερμικό μοτέρ βενζίνης είναι ιδιαίτερα ελαστικό, διαθέτει τουρμπίνα, άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VVT και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, είτε με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων με μετατροπέα ροπής και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles στην περίπτωση μας. Για το 0-100 χλμ./ώρα θα χρειαστεί 11 δλ. και θα φτάσει τα 180 χλμ./ώρα χωρίς κομπιάσματα και κυρίως με πολύ λογικές απαιτήσεις σε καύσιμο. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας στην πόλη είδαμε περί τα 6,8 λίτρα/100 χλμ. ενώ με 4 άτομα, αποσκευές, κλιματισμό και κίνηση σε εθνική οδό και επαρχιακό δρόμο, έφτασε τα 7,9/100 χλμ.

Πάει παντού με άνεση και ασφάλεια

Το όνομα Suzuki έχει συνδεθεί άριχτα με την τετρακίνηση και τις εκτός δρόμου διαδρομές. Το πακέτο που προσφέρει το S-Cross και ειδικά στην έκδοση AllGrip (αυτόματη τετρακίνηση) με το αυτόματο σασμάν είναι ασυναγώνιστο. Η άνετη και ξεκούραστη κίνηση στην πόλη και την άσφαλτο με τον ηλεκτομαγνητικό συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων και τα 4 προγράμματα οδήγησης Auto, Sport, Snow και Lock σου επιτρέπουν να κινηθείς κυριολεκτικά οπουδήποτε με μόνο περιορισμό τα ασφάλτινα ελαστικά και την οριακή απόσταση από το έδαφος για «ταρζανιές». Το Auto στέλνει ροπή στους πίσω τροχούς μόνο όταν χρειάζεται, το Sport «ξυπνάει» την απόκριση του γκαζιού που γίνεται πιο άμεση και μεταφέρει 20% περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα, το Snow αναλαμβάνει να τα βγάλει πέρα στο χιόνι, χώμα και όλες γενικά τις συνθήκες εκτός ασφάλτου, ενώ το Lock (μέσω του Snow) κλειδώνει τον κεντρικό συμπλέκτη ώστε η ροπή να μοιράζεται ισόποσα εμπρός πίσω. Αυξάνει την ελκτική πρόσφυση κατά το δοκούν μέχρι τα 60 χλμ./ώρα.

Η ευχάριστη έκπληξη έρχεται από την πραγματικά απορροφητική ανάρτηση, που παρά τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω, χωνεύει σαμαράκια, λακκούβες και μόνο σε διαδοχικές ανωμαλίες διαρκείας από κατσαρό οδόστρωμα θα δυσαρεστήσει ελαφρώς. Περάσαμε γρήγορα χωμάτινα κομμάτια χωρίς να ενοχληθούμε καθόλου, πράγμα αξιοσημείωτο για την κατηγορία του μοντέλου, ενώ με τη χρήση των paddles τα αναγκαία κατεβάσματα ταχυτήτων για να «φορτώσει» το μοτέρ γινόντουσαν άνετα και αποτελεσματικά. Τα φρένα αποτελούμενα από δίσκους παντού (αεριζόμενοι εμπρός) είναι πολύ αποτελεσματικά με ωραία αίσθηση στο πεντάλ. Το τιμόνι από την άλλη μεριά θα θέλαμε να έχει περισσότερη πληροφόρηση για το που βρίσκονται οι τροχοί στις καμπές και ειδικά σε γρήγορους ρυθμούς.

(+) Κινητήρας, εξοπλισμός, τιμή, ανάρτηση, εκτός δρόμου δυνατότητες, σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, χώροι, κατανάλωση, άνεση
(-) Αίσθηση τιμονιού, απόκριση μενού infotainment

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.373
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
6AT
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
110/4.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
235/2.000-2.500
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
17
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
50
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
6,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
141
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
98,70
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.305
Πλάτος (χλστ.)
1.785
Ύψος (χλστ.)
1.585
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.600
Βάρος (κιλά)
1.310
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
430
ESP
 
Αερόσακοι
7
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
29.680 ευρώ
Get it on Google Play Download on the App Store