Το μαγικό ραβδάκι της Novitec στη Ferrari 296 GTS

  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin
  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin (2)
  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin (1)
  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin (3)
  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin (4)
  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin (5)
  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin (9)
  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin (8)
  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin (6)
  • novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin (7)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/novitec-touches-the-ferrari-296-gts-with-its-tunin-7.jpg

Η 296 GTB δέχτηκε αρκετές επικρίσεις όταν παρουσιάστηκε, λόγω του V6 κινητήρα της και του συνδυασμού με ηλεκτροκινητήρα σε plug-in υβριδική διάταξη. Φυσικά αυτό ούτε στο ελάχιστο δεν επηρέασε τις πωλήσεις, με τη GTB -και τη roadster GTS– να αναδεικνύεται στη δεύτερη πιο καλοπουλημένη Ferrari μετά την Purosangue. Εμπορικά, λοιπόν, πάει εξαιρετικά. Κι όπως κάθε Ferrari, δεν γινόταν να μην πέσει στα χέρια της Novitec.

Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής λατρεύει τις δημιουργίες του Μαρανέλο, οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να άφηνε τη 296 GTS χωρίς περιποιήσεις. Διακριτικές στην προκείμενη, καθώς δεν πρόκειται για μια από τις κραυγαλέες N-Largo δημιουργίες, αλλά για μια Ιταλίδα με προσεγμένες στυλιστικές αναβαθμίσεις. Πρώτη και καλύτερη, η τετράδα NF11 NL της Vossen, σε διάσταση 21 ιντσών εμπρός – 22 πίσω, που περιβάλλονται από ελαστικά 255/30 – 335/25 αντίστοιχα. Τα νέα πατούμενα κρίμα θα ήταν να μη συνοδεύονταν από ένα χαμήλωμα στην ανάρτηση, εξ ου και η παρουσία αντίστοιχων ελατηρίων στις τέσσερις άκρες της 296 GTS. Το πακέτο ολοκληρώνεται από διαφορετική εξάτμιση, η οποία ανεβάζει τα ντεσιμπέλ και την απόλαυση στη χροιά του PHEV συνόλου, αλλά όχι τη δύναμή του.

Από πλευράς ισχύος, η κατάσταση βαίνει αμετάβλητη. Το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο αποτελείται από έναν 2.9 V6 twinturbo, που στροφάρει απροβλημάτιστα μέχρι τις 8.500 σ.α.λ. και παράγει 663 ίππους (στις 8.000 σ.α.λ.), μαζί με 740 Nm στις 3.250 σ.α.λ. Παρέα στον βενζινοκινητήρα κάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 167 ίππων, εκτινάσσοντας τη συνδυαστική ισχύ στους 830 ίππους και προσφέροντας δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα για αποστάσεις μέχρι 25 χλμ. Οι επιδόσεις παραμένουν εξαιρετικές, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στον ίδιο ακριβώς χρόνο των 2,9 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 0,3 δλ. παραπάνω (7,6 δλ.) σε σχέση με την GTB. H τελική, τέλος, είναι επίσης κοινή, στα 330 χλμ./ώρα.

Get it on Google Play Download on the App Store