Η 296 GTB έγινε η πρώτη Ferrari με V6 κινητήρα (τυπικά, βέβαια, υπάρχει η Dino 206 από το 1967, άλλο που δεν φόρεσε ποτέ το «Cavallino Rampante») και η δεύτερη plug-in υβριδική, μετά την SF90 Stradale. Αυτή της DMC Tuning πάντως, δεν έχει κανένα πρόβλημα να προβληματίσει την ισχυρότερη δημιουργία παραγωγής του Μαρανέλο.
Αρχικά, το πράττει με την εμφάνιση. O Γερμανός βελτιωτής τοποθετεί το καθιερωμένο αεροδυναμικό πακέτο, εννοείται κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, που αποτελείται από splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, αναδιαμορφωμένο διαχύτη και σταθερή αεροτομή. Η τελευταία είναι και η εμφανέστερη διαφορά σε σχέση με την εργοστασιακή 296 GTB, έχοντας μια τετράδα πολυάκτινων ζαντών 20 ιντσών και ελατήρια χαμηλώματος να συνδυάζουν το τερπνόν (look) μετά του ωφελίμου (κράτημα). Εκεί που η πρώτη Ferrari V6 έρχεται ακόμα πιο κοντά στην SF90, είναι στο μηχανοστάσιο.
Ο 2.9 V6 twinturbo παράγει 663 ίππους και, σαν να μην έφτανε η δική του δύναμη, χαίρει ηλεκτρικής συνδρομής 166 ίππων (που της παρέχει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως 25 χιλιόμετρα)! Η plug-in υβριδική διαμόρφωση ανεβάζει τη συνολική απόδοση στα 830 άλογα και τη ροπή στα 740 Nm. Αυτά εργοστασιακά, γιατί κατόπιν παρεμβάσεων της DMC η ισχύς πλέον ανέρχεται στα 890 άλογα και τα 770 Nm! Η επιπλέον δύναμη προέρχεται από τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και τη νέα εξάτμιση του θερμικού μοτέρ, που αποκτά άλλα 60 άλογα και ξεπερνάει πια τα 720. Καθόλου άσχημα, κι ας υπολείπεται 2 κυλίνδρων και 1.1 λίτρων συγκριτικά με την SF90 Stradale.
Η βελτίωση στην επιτάχυνση δεν είναι όση θα περίμενε κανείς, καθώς τα 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα που ανακοινώνουν οι Γερμανοί είναι μόλις 0,1 δλ. ταχύτερα από τη εργοστασιακή. Ωστόσο, κάθε βελτίωση είναι καλοδεχούμενη. Για την τελική ταχύτητα δεν υπάρχει πληροφόρηση, οπότε λογικά είτε παραμένει στα 330 χλμ./ώρα είτε θα είναι ελαφρώς αυξημένη.