Είπε κανείς πως οι Ferrari «δείχνουν» μόνο σε κόκκινο, ή έστω σε κίτρινο; Οι λατρείες από το Μαρανέλο είναι κούκλες ό,τι κι αν φοράνε. Απλά, με ορισμένα χρώματα μετατρέπονται σε έργα τέχνης. Η 296 GTB σε Azzurro California απόχρωση, για παράδειγμα.
Το plug-in υβριδικό «Cavallino» ντύνεται σε ένα απαλό γαλάζιο, που εμπνέεται από τον καταγάλανο ήλιο της Καλιφόρνια. Το συγκεκριμένο χρώμα είναι από τα πιο ιδιαίτερα της ιταλικής παλέτας, εξ ου και το έξτρα κόστος των 13.499 δολαρίων (12.765 ευρώ). Με τέτοιο οπτικό αποτέλεσμα, όμως, χαλάλι. Ούτως ή άλλως, όποιος έχει 322.986 δολάρια (305.441 ευρώ) για να αγοράσει μια καινούργια 296 GTB στην Αμερική, δεν θα προβληματιστεί από 13,5 χιλιάρικα επιπλέον. Ούτε από τις 8.437 δολάρια των σπέσιαλ καθισμάτων, τις 6.243 δολάρια του premium ηχοσυστήματος, τις 5.062 του ανθρακονημάτινου τιμονιού, τις 5.737 της ανάρτησης που σηκώνει το εμπρός μέρος για τις λακκούβες, ή τις 1.519 των αισθητήρων παρκαρίσματος εμπρός-πίσω.
Συνολικά, για τη γαλάζια 296 GTB των φωτογραφιών δαπανήθηκαν 378.411 δολάρια (357.829 ευρώ). Κατά τα γνωστά των μεταχειρισμένων supercars ή hypercars, πλέον κοστολογείται περισσότερο. Φυσικά, με μόλις 576 χλμ. στο οδόμετρο (358 μίλια), «μεταχειρισμένη» της λες για τα τυπικά. Και πάλι, όμως, το να τιμάται η αγορά της στις 449.000 δολάρια (424.388 ευρώ), είναι κομμάτι υπερβολή. Αλλά εν μέρει δικαιολογημένη, κι όχι μόνο του έξτρα εξοπλισμού. Η 296 GTB έχει τέτοια ζήτηση ως καινούργια, ώστε η λίστα αναμονής σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνά τα 2 χρόνια! Ως αποτέλεσμα, οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν γιγαντωθεί.
Να θυμίσουμε πως το πρώτο V6 δημιούργημα με το σήμα του «Cavallino Rampante» (μην ξεχνάμε την Dino των 60’s) και δεύτερο plug-in hybrid, μετά την SF90 Stradale, έχει στο κέντρο έναν 2.9 V6 twinturbo, που στροφάρει απροβλημάτιστα μέχρι τις 8.500 σ.α.λ. και παράγει 663 ίππους (στις 8.000 σ.α.λ.), μαζί με 740 Nm στις 3.250 σ.α.λ. Επειδή, όμως, ακόμα και η Ferrari πρέπει να πληροί τους κανονισμούς για το μέσο όρο εκπομπών ρύπων της γκάμας, παρέα στον βενζινοκινητήρα κάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 167 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 830 ίππους και οι επιδόσεις που χαρίζει είναι πέρα για πέρα αρμόζουσες για Ferrari: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. και τελική 330 χλμ./ώρα.