Όποιος προφτάσει το τελευταίο ντίζελ των 21.900 ευρώ

  • Renautl-Clio-front-2023
  • Renault-Clio-evolution
  • Renault-Clio-evolution-side
  • Renault-Clio-evolution-rear
  • Renault-Clio-evolution-esoteriko
  • Renault-Clio-1.0-TCe-LPG-2023-(31)
  • Renault-Clio-1.0-TCe-LPG-2023-(14)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Renautl-Clio-front-2023.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Renault-Clio-evolution.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Renault-Clio-evolution-side.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Renault-Clio-evolution-rear.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Renault-Clio-evolution-esoteriko.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Renault-Clio-1.0-TCe-LPG-2023-31.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Renault-Clio-1.0-TCe-LPG-2023-14.jpg

Τα νέα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από τις μικρότερες κατηγορίες, ενώ και από τις πιο μεγάλες συνεχώς λιγοστεύουν. Παρόλα αυτά ο κόσμος τα ζητάει και ρωτάει για το αν υπάρχουν πιο μικρά και οικονομικά ντίζελ και απογοητεύεται όταν μαθαίνει ότι πλέον δεν πωλούνται.

Τώρα και για όχι πάρα πολύ καιρό ακόμα, θα διατίθεται το τελευταίο και φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο με πετρελαιοκινητήρα, το μοναδικό supermini diesel, που δεν είναι άλλο από το Renault Clio 1.5 dCi 100. H γαλλική φίρμα παρουσίασε το εντελώς νέο Clio το οποίο θα λανσαριστεί το 2026, όμως από την γκάμα των κινητήρων αποχώρησε ο ντίζελ και διατίθεται με τα μηχανικά σύνολα full hybrid E-Tech των 160hp, το βενζινοκινητήρα 1.2 TCe 115hp και το bi-fuel σύνολο LPG / βενζίνης Εco-G 120 hp auto. Μάλιστα, μετά τις μειώσεις τιμών που έγιναν στο υπάρχον Clio, το 1.5 dCi 100 προσφέρεται από 21.900 ευρώ (φθηνότερα κατά 2.070 ευρώ), στη μία και μοναδική έκδοση evolution.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, διαμορφώσιμη οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών με ασύρματο phone mirroring με Android Auto & Apple CarPlay, προβολείς LED, αισθητήρες φωτός και βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος κ.λπ. Εγγύηση: 5 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα.

Και πάει και δεν καίει

Ο γνωστός και καταξιωμένος 1.500άρης τετρακύλινδρος και 8βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας, που έχει τοποθετηθεί σε χιλιάδες αυτοκίνητα των εταιριών Renault, Dacia, Nissan και Mercedes-Benz, αποδίδει στην περίπτωση του Clio 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 260 Nm ροπή στις 1.750-2.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και επιταχύνει το γαλλικό supermini των 1.173 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ. και στo 80-120 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα σε 8,7 δλ. Το μηχανικό αυτό σύνολο ξεχωρίζει για την πολιτισμένη του λειτουργία αφού δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες και στο ταξίδι, όπου η κατανάλωση πέφτει εύκολα στα 4,5 λτ./100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι με το ρεζερβουάρ των 55 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνά τα 1.200 χιλιόμετρα. Ακόμα και σε μεικτές συνθήκες με πόλη η κατανάλωση βρίσκεται χαμηλά στα 5,4 λτ./100 χλμ. Κοινώς, με μέση τρέχουσα τιμή diesel στα 1,54 ευρώ το λίτρο, τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν 8 ευρώ. Παράλληλα, με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Άνετο και σταθερό στο δρόμο

Το τελευταίο Renault Clio 1.5 dCi 100, διακρίνεται ακόμα για την πολύ καλή οδική του συμπεριφορά, αφού ταιριάζει με ισορροπημένο τρόπο την άνεση με το κράτημα. Το αυτοκίνητο περνάει απροβλημάτιστα πάνω από τις ανωμαλίες των δρόμων και διατηρεί χαμηλό επίπεδο θορύβου, ενώ η σταθερότητα που επιδεικνύει το αμάξωμά του σε υψηλές ταχύτητες βρίσκεται σε αξιοσημείωτα επίπεδα. Παράλληλα και σε δρόμους με στροφές υπό πίεση δεν πρόκειται να φέρει σε δύσκολη τον οδηγό, μιας και δεν θα ενοχλήσει ποτέ ούτε με ζήτημα κλίσεων, ούτε με απρόσμενα γλιστρήματα. Το τιμόνι του είναι ακριβές στις εντολές του οδηγού και σωστά ζυγισμένο, ενώ τα φρένα στέκουν δίχως πρόβλημα στο ύψος των περιστάσεων, με εξαιρετική αίσθηση στο πεντάλ.

Ευρύχωρο και με πολύ καλή ποιότητα

Το δημοφιλέστερο για φέτος αυτοκίνητο στην Ευρώπη, το Clio (πρώτο σε πωλήσεις το πρώτο 7μηνο του 2025) συνεχίζει να κεντρίζει το ενδιαφέρον και με τον ελκυστικό – δυναμικό εξωτερικό του σχεδιασμό. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του με την κομψή αισθητική αποσπά θετικά σχόλια, όπως επίσης και για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Γεγονός που συμβάλλουν και τα μαλακά τμήματα που συναντώνται στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας. Επίσης, ο θάλαμος των επιβατών του Renault Clio εξασφαλίζει αρκετούς χώρους για όλους τους επιβάτες του χάρη στον αρκετό διαθέσιμο αέρα για τα πόδια και το κεφάλι που φτάνει και για τους λίγο πιο ψηλούς. Ικανοποιητικό σε χωρητικότητα είναι και το τετραγωνισμένο και πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα πορτ μπαγκάζ των 366 λίτρων.

Get it on Google Play Download on the App Store