Η Mazda αρνείται να φτιάξει ηλεκτρικό αγροτικό

  • mazda-pickup
  • mazda_bt-50_gt_dual_cab_584
  • mazda_bt-50_gt_dual_cab_701
  • mazda bt-50 no ev 04
  • mazda bt-50 no ev 02
  • mazda bt-50 no ev 03
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/mazda-pickup.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/mazda_bt-50_gt_dual_cab_584.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/mazda_bt-50_gt_dual_cab_701.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/mazda-bt-50-no-ev-04.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/mazda-bt-50-no-ev-02.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/mazda-bt-50-no-ev-03.jpg

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ολοένα αυξανόμενος αριθμός ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων αγροτικών, όπως συμβαίνει σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων. EV, υβριδικά και plug-in hybrid pick up εμφανίζονται συνεχώς, ωστόσο από τη Mazda θα αργήσουμε να δούμε κάτι αντίστοιχο.

Η Mazda Αυστραλίας, συγκεκριμένα, που φτιάχνει το BT-50 και πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις του segment εκεί, δηλώνει πως δεν έχει καμία διάθεση να βάλει στην πρίζα το πετυχημένο της μοντέλο, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον: «Δεν νομίζω ότι θα έχουμε σύντομα ένα ηλεκτρικό pick up. Αλλά θα αφήσουμε την αγορά να μας πει ότι υπάρχει χώρος και ζήτηση για αυτό, εξετάζοντας αναλόγως τις επιλογές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda στη χώρα των καγκουρό, Vinesh Bhindi. Μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση, καθότι το BT-50 βασίζεται στο Isuzu D-Max το οποίο πριν λίγες εβδομάδες, μπήκε με τη σειρά του στη ζώνη της ηλεκτροκίνησης (και σε ιδιαίτερα φαρμακερή τιμή).

Το BT-50 αντίθετα, παραμένει πιστό στο πετρέλαιο. Ο Ιάπωνας «αγρότης» διαθέτει έναν ολοκαίνουργιο 2.2 ντίζελ στη βάση του. Το νέο αυτό σύνολο αντικαθιστά τον 1.9λτ. ντίζελ των 150 ίππων, φτάνοντας αισίως στα 163 άλογα και 400 Nm ροπής (+13 ίπποι και +50 Nm σε σχέση με πριν). Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το σύστημα τετρακίνησης (με μπλοκέ πίσω διαφορικό) προσφέρεται στην κορυφαία έκδοση, με τον  3.0λιτρο ντίζελ των 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και 450 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ. Εδώ η εναλλακτική στο 6άρι χειροκίνητο είναι ένα αυτόματο ισάριθμων σχέσεων, ενώ υπάρχει και πισωκίνητη έκδοση.

Get it on Google Play Download on the App Store