Δοκιμή Jaecoo 7 1.6T GDI 147 PS 7DCT

  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (1)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (3)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (9)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (4)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (5)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (7)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (8)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (6)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (15)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (16)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (10)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (13)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (12)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (14)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (11)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (17)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (19)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (25)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (20)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (28)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (29)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (30)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (31)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (32)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (33)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (26)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (22)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (23)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (24)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (21)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (27)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (35)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (36)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (37)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (18)
  • Jaecoo 7 1.6 147 PS (34)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-19.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-25.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-28.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-29.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-30.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-31.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-32.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-33.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-23.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-24.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-21.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-27.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-35.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-36.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-37.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Jaecoo-7-1.6-147-PS-34.jpg

Η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου έχει «βομβαρδιστεί» τους τελευταίους μήνες με κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων, οι οποίες στην πλειοψηφία τους είναι άγνωστες στο ευρύ κοινό και του προκαλούν σύγχυση. Δεν είναι λίγες οι φορές που μας ρωτούν στο δρόμο περί τίνος πρόκειται, αφού είναι μοντέλα που δεν τα έχουν δει να κυκλοφορούν στους δρόμους. Ένα από αυτά είναι το Jaecoo 7 της δοκιμής, το οποίο λανσαρίστηκε στη χώρα μας τον περασμένο Φεβρουάριο μαζί με την Omoda.

Αμφότερες είναι θυγατρικές της Chery Automobile και ιδρύθηκαν το 2023 και 2022 αντίστοιχα. Η αποκλειστική εισαγωγή και διανομή τους γίνεται από την O&J Automotive Ελλάς Μονοπρόσωπη Α.Ε., αδελφή εταιρεία της Star Automotive Ελλάς (Γενικού Διανομέα της Mercedes-Benz και smart στην Ελλάδα) και μέλος του Emil Frey Group. Εκθέσεις της Omoda & Jaecoo λειτουργούν ήδη και επεκτείνονται, ενώ κάθε μοντέλο συνοδεύεται με εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. (8 έτη/160.000 χλμ. για την μπαταρία υψηλής τάσης).

Σχετικά με το Jaecoo 7 διατίθεται με κινητήρες αμιγώς βενζίνης 1.6 TGDI 147 PS 7DCT με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή σε όλους και με το Super Hybrid System (plug-in hybrid), συνδυαστικής ισχύος 204 ίππων. Αυτή την περίοδο ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα συνοδεύονται με μειώσεις τιμών και με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα Welcome Future (από 249 ευρώ το μήνα). To Jaecoo 7 βενζίνης έχει τιμή 31.600 ευρώ (έκδοση Luxury FWD) με όφελος 2.300 ευρώ και η έκδοση Exclusive AWD διατίθεται στις 36.500 ευρώ (με όφελος 1.400 ευρώ). Για το Jaecoo 7 SHS η τιμή του διαμορφώνεται στις 36.990 ευρώ. Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πλουσιότατος, αν και το αρχικό μοντέλο που συγκεντρώνει και το μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον δεν είναι και τόσο ανταγωνιστικό (πόσο δε μάλλον χωρίς την προσφορά) από πλευράς τιμής. Πωλείται στα ίδια περίπου λεφτά με πιο γνωστά, δημοφιλή και καθιερωμένα C-SUV, τα οποία παράλληλα εφοδιάζονται με πιο σύγχρονους «εξηλεκτρισμένους» κινητήρες χαμηλότερης κατανάλωσης και ρύπων.

Δεν περνάει απαρατήρητο στο δρόμο

Το Jaecoo 7 χρησιμοποιεί ως βάση το Chery Tiggo 7, παρόλα αυτά διαφέρει πλήρως από αυτό εξωτερικά και θυμίζει σε κάποια σημεία μοντέλα της Range Rover. Εδώ να σημειωθεί ότι η Chery Automobile λειτουργεί μια κοινοπραξία με την JLR από το 2012 με την ονομασία Chery Jaguar Land Rover για την παραγωγή οχημάτων Jaguar και Land Rover στην Κίνα. Οπότε πιθανώς να έχει επηρεαστεί στον εξωτερικό σχεδιασμό αλλά και εσωτερικά, όπως θα δείτε παρακάτω από τα Βρετανικά SUV. Στο εμπρός τμήμα του Jaecoo 7 κυριαρχεί η -μάλλον υπερβολικά- μεγάλη μάσκα με τις κάθετες χρωμιωμένες γρίλιες, σε αντίθεση με τα λεπτά LED φώτα ημέρας στο άνω μέρος και τους μικρούς τετράγωνους προβολείς χαμηλότερα. Οι πλευρικές του επιφάνειες έχουν ρέουσες γραμμές, ενώ οι αυτόματα πτυσσόμενες χειρολαβές είναι πιο πρακτικές στο πιάσιμο από άλλες που μαρτυρά κανείς για να ανοίξει την πόρτα. Επίσης, πατάει σε 19άρες ζάντες αεροδυναμικού σχεδιασμού, πλαισιωμένες με ελαστικά διαστάσεων 235/50. Πίσω ακολουθεί πιο μινιμάλ αισθητική με τα λεπτά μακρόστενα LED pixel σχεδιασμού φωτιστικά σώματα, ανάλογης αισθητικής με τα εμπρός LED ημέρας. Από πλευράς διαστάσεων έχει μήκος 4.500 χλστ., πλάτος 1.865 χλστ., ύψος 1.680 χλστ. και μεταξόνιο 2.670 χλστ., που σημαίνει ότι τοποθετείται στο άνω άκρο των C-SUV, χωρίς να είναι το μεγαλύτερο.

Ευρύχωρο εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα

Στο εσωτερικό του Jaecoo 7 ακολουθείται ένα σχεδιαστικό μοτίβο στο ταμπλό που συναντάται πολύ σε αρκετά καινούργια αυτοκίνητα. Μια οθόνη για τον πίνακα οργάνων (10,25 ιντσών), άλλη μία κάθετη στο κέντρο του infotainment (13,2 ιντσών ή 14,8 ιντσών στο πιο πλούσιο Exclusive), ευθείες γραμμές και ελάχιστα φυσικά χειριστήρια. Γεγονός που αυτομάτως σημαίνει ότι όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από την κεντρική οθόνη με το μενού που απαιτεί λίγα λεπτά εκμάθησης έτσι ώστε ο οδηγός να βρίσκει εύκολα τις βασικές λειτουργίες. Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου που παραπέμπει σε μοχλό αεροσκάφους κυριαρχεί στη βάση της κεντρικής κονσόλας, όπου παράλληλα βρίσκονται το περιστροφικό χειριστήριο του Drive Mode, κάποιοι διακόπτες, ποτηροθήκες και δύο θέσεις ασύρματης φόρτισης smartphone. Στις πόρτες τα ασημί διακοσμητικά με τις βίδες θέλουν να δώσουν μια «off road» πινελιά, αλλά τελικά είναι μάλλον παράταιρα με το πολυτελές ύφος που θέλει να προβάλλει το αυτοκίνητο. Από πλευράς ποιότητας τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε πολλές επιφάνειες είναι καλά, όπως επίσης το φινίρισμα και η συναρμογή.

Τα καθίσματα με τη στάνταρ μαύρη δερματίνη δεν είναι ό,τι καλύτερο ειδικά όταν καίει ο ήλιος, αλλά τουλάχιστον στη δεύτερη έκδοση Exclusive την κατάσταση σώζει ο αερισμός. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και η πανοραμική οροφή συνολικού εμβαδού 1,1 τ.μ., μαζί με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα. Ο οδηγός από την πλευρά του θα βολευτεί γρήγορα, όμως αυτό που θα τον ενοχλήσει είναι ο εσωτερικός καθρέπτης με το πολυεστιακό κρύσταλλο που δείχνει κάπως θολό. Στα πολύ θετικά χαρακτηριστικά του Jaecoo 7 ανήκει η ευρυχωρία που παρέχει. Στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι πολύς, όμως το κάθισμα είναι σχετικά χαμηλά τοποθετημένο και αυτό ίσως ενοχλήσει κάποιους σε πολύωρες διαδρομές. Το πορτ μπαγκάζ των 584 λτ. είναι μεγάλο και φτάνει έως τα 1.349 λτ. με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος.

Επαρκής ο κινητήρας, αλλά «καίει»

Την κίνηση της βασικής έκδοσης του Jaecoo 7 αναλαμβάνει ένα τετρακύλινδρο turbo άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο 1.6 λτ. με μέγιστη ισχύ 147 ίππων και 275 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων επιταχύνει το βάρους 1.599 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και γενικά το κινεί χωρίς πρόβλημα σε ρυθμούς ταξιδιού και σε προσπεράσεις. Η ελαστικότητα που παρουσιάζει από τις χαμηλές στροφές ικανοποιεί, χάρη και στην κατάλληλη κλιμάκωση του 7DCT με τις ομαλές αλλαγές, αλλά όχι τόσο άμεσες στη χειροκίνητη επιλογή.

Το μοτέρ εμφανίζει μια τραχύτητα και θόρυβο σε πιο υψηλές στροφές, όμως το μεγαλύτερο μειονέκτημά του είναι η υψηλή κατανάλωση των 10,4 λτ./100 χλμ. που μετρήσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Ακόμα και σε πολύ χαλαρές ταχύτητες ταξιδιού βρίσκεται κοντά στα 8 λτ./100 χλμ., ενώ στην κίνηση της πόλης η απαιτήσεις σε καύσιμο αυξάνονται κατακόρυφα. Χαρακτηριστικά που δείχνουν ότι έχει μείνει πίσω σε τεχνολογία συγκριτικά με πιο σύγχρονα υβριδικά (έστω και mild hybrid) μηχανικά σύνολα με πιο ραφιναρισμένη λειτουργία και αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση – εκπομπές CO2.

Άνετο στην οδήγηση – μέτριο σε αίσθηση

Το Jaecoo 7 όπως και η πλειοψηφία των κινεζικών SUV που έχουμε οδηγήσει τελευταία, εστιάζει στην άνεση και όχι στο να προσφέρει κάποιο ψήγμα οδηγικής ευχαρίστησης. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω έχουν μαλακή ρύθμιση και φιλτράρουν με καλό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρά τις 19άρες ζάντες με το 50άρι προφίλ. Το Jaecoo 7 δεν θα ταλαιπωρήσει τους επιβάτες του στο ταξίδι χάρη και στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλές στροφές (130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.200 σ.α.λ. με 7η ταχύτητα). Επίσης, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το Drive Mode με τις επιλογές Eco, Standard και Sport, καθώς και μια πλειάδα από ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης (19 στο σύνολο) που αυξάνουν τα επίπεδα ασφάλειας (5άστερο στο Euro NCAP).

Από την άλλη πλευρά ο οδηγός αμέσως αντιλαμβάνεται την ασάφεια του τιμονιού γύρω από τη θέση της ευθείας, τους κραδασμούς που περνούν και τη μέτρια αίσθηση που φτάνει στα χέρια του σε διαδρομές με στροφές. Εκεί υπό πίεση οι κλίσεις είναι αισθητές και οι αντιδράσεις του αργές, ενώ με άφημα του γκαζιού στη στροφή εμφανίζει τάση υπερστροφής. Ωστόσο τα φρένα του κρίνονται θετικά ως προς την αίσθηση του πεντάλ και την αποτελεσματικότητά τους σε διαδοχικές έντονες επιβραδύνσεις. Συνεπώς μαρτυρά αμέσως το οικογενειακό του προφίλ με στόχο την άνεση και όχι στο να καλύψει τους λίγο πιο «θερμόαιμους» οδηγούς.

+ Εξοπλισμός, ποιότητα υλικών και φινιρίσματος, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, άνεση
– Κατανάλωση, ασάφεια – αίσθηση τιμονιού, θόρυβος κινητήρα σε πιο υψηλές στροφές, μη ανταγωνιστική τιμή

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.598
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
7DCT
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
147/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
275/1.750-2.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
7,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
159
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
111
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.500
Πλάτος (χλστ.)
1.865
Ύψος (χλστ.)
1.680
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.672
Βάρος (κιλά)
1.599
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
584
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
81%
Ασφάλεια παιδιού
80%
Ασφάλεια πεζού
80%
Επικουρικά συστήματα
80%
ESP
 
Αερόσακοι
8
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
33.900€ (31.600€ με προωθητική ενέργεια)
Get it on Google Play Download on the App Store