Ούτως ή άλλως η M2 στοχεύει στις εντός πίστας απολαύσεις, ειδικά η σκληροπυρηνική CS. Η BMW πάει ένα βήμα παραπέρα τη «hardcore-ίλα» της G87, με τα αξεσουάρ του καταλόγου M Performance Parts.
Οι Βαυαροί κρατούν λίγο μυστηριώδη την κατάσταση, αποκαλύπτοντας μόνο εν μέρει τη φορτωμένη M2 και αφήνοντας μόνο το μέσο του αμαξώματος να μας χαρίσει τη Sao Paulo Yellow ματιά του. Ακόμα και κάτω από τα αυτοκόλλητα του καμουφλάζ, ωστόσο, δεν κρύβονται οι χάρες των M Performance Parts. Ως είθισται με τις προσθήκες του M Performance, πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η G87αποκτά splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ποδιές στο πλάι, μια μεγάλη ρυθμιζόμενη αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και μεγαλύτερο διαχύτη, όλα τους ανθρακονημάτινης προέλευσης. Από το ίδιο υλικό κατασκευάζονται τα καλύμματα των καθρεπτών και η οροφή, ενώ δεν αποκλείεται να είναι σκληρότερη και χαμηλότερη η ανάρτηση.
Κάτω από το καπό βρίσκουμε απαράλλαχτο τον S58 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo, απόδοσης 480 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 600 Nm στις 2.650-6.130 σ.α.λ., σε συνεργασία με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Η κανονική M2 θέλει 3,9 δλ. για το 0-100 χλμ/ώρα και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, που γίνονται 283 χλμ./ώρα κατόπιν μετατόπισης του περιοριστή στο πακέτο M Driver’s. Ενδεχομένως η M Performance να εμφανίζει λίγο χαμηλότερη τελική, λόγω κυρίως του ευμεγέθους spoiler, αλλά αναμφισβήτητα κερδίζει σε κάθετη δύναμη και πρόσφυση στις στροφές. Το Nurburgring θέτει ως στόχο η BMW, εξάλλου, όχι τις ευθείες.
Το track day package, όπως το ονομάζουν οι Βαυαροί, θα λανσαριστεί στις αρχές του 2026.





























