BMW E30 σε αγροτικό και με ολίγη από M3

  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-1-copy-2048×1152
  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-4
  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-9-2048×1536
  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-7
  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-5-2048×1152
  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-6
  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-8
  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-12
  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-11
  • BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-10-2048×1536
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-1-copy-2048x1152-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-9-2048x1536-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-5-2048x1152-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BMW-325i-Turbo-Pickup-Conversion-10-2048x1536-1.jpg

Η BMW δεν είναι άγνωστη με τα αγροτικά, άσχετα που ποτέ δεν έχει βγάλει κάποιο στην παραγωγή. Το 1986 κατασκεύασε μια pick up E30 και τη χρησιμοποιούσε κανονικά, μέχρι το 2012. Μια χρονιά νωρίτερα, το ’11, είχε φτιάξει αντίστοιχη έκδοση για τη M3 E92, ως πρωταπριλιάτικη φάρσα. Πιο πρόσφατο «χτύπημα» το 2019, όταν έκανε την εμφάνισή της μια X7 για τα χωράφια.

Από αυτές τις κατασκευές, και ιδίως την αγροτική E30 των 80’s, εμπνεύστηκε ένας Άγγλος και δημιούργησε μια 325i έτοιμη για τα χωράφια. Η ετοιμότητα σχετική είναι, βέβαια, καθώς παρατηρούμε τόσο τη χαμηλωμένη ανάρτηση, όσο και τις ζάντες της BBS περιβαλλόμενες από αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά. Εμπρός προφυλακτήρας, μάσκα και φτερά προέρχονται από M3 Evo, ενώ δεν λείπει ούτε το σπόιλερ από την καρότσα. Η «Μπέμπα» φαίνεται ότι θέλει πολλή δουλειά ακόμα για να τελειώσει, καθώς ο χώρος φόρτισης είναι άβαφος και χωρίς επένδυση, τη στιγμή που το εσωτερικό θυμίζει αυτοκίνητο για ανταλλακτικά. Μηχανικά πάντως, η αγγελία -γιατί παρόλη την ημιτελή κατάσταση, πωλείται- αναφέρει πως μηχανικά, η pick up E30 δεν θέλει τίποτα.

Κάτω από το καπό συναντάμε τον κλασικό 2.5άρη εξακύλινδρο εν σειρά της 325i, αλλά όχι πλέον ατμοσφαιρικό. Μια τουρμπίνα της Garrett τού κάνει παρέα, μαζί με όλα τα παρελκόμενα, οπότε σίγουρα η ισχύς κυμαίνεται σημαντικά υψηλότερα από τα 170 άλογα του εργοστασίου. Σύμφωνα με τον πωλητή, η αγροτική E30 βγαίνει στην αγορά ημιτελής λόγω προβλήματος υγείας, εξ ου και η αρκετά λογική τιμή των 6.995 λιρών (8.314 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store