Το νέο Ford Kuga αποτελεί μια υπερπλήρη πρόταση αγοράς στα SUV και πρόκειται για μία από τις πιο προσιτές επιλογές για όσους θέλουν ένα μεσαίο SUV, αλλά σε τιμές μικρομεσαίου SUV. Γεγονός που αφορά τόσο τις εκδόσεις με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης, όσο και με το full hybrid σύνολο με τις παραπλήσιες αρχικές τιμές.
Πιο αναλυτικά το Kuga 1.5 λτ. EcoBoost 186 PS με το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων εκκινεί από τις 34.078 ευρώ και το 2.5 λτ. Duratec FHEV 180 PS eCVT από 35.337 ευρώ. Από την αρχική έκδοση Titanium περιλαμβάνουν στον εξοπλισμό τους οθόνη αφής 13,2 ιντσών με δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, ενσωματωμένο modem (5G), σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και κουμπί εκκίνησης χωρίς κλειδί, ασύρματη φόρτιση smartphone, κάμερα οπισθοπορείας, 17άρες ζάντες αλουμινίου, συρόμενα πίσω καθίσματα, διζωνικό κλιματισμό, ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό, 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και άλλα πολλά. Πρόσθετα καλύπτονται με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect και η απόκτησή τους μπορεί να γίνει πιο εύκολη μέσω των χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Ford Finance με χαμηλό επιτόκιο 3,99%.
Στον τομέα των κινητήρων, το πιο προσιτό σε τιμή Kuga εφοδιάζεται με τον 1.500άρη turbo αμιγώς βενζίνης EcoBoost των 186 ίππων και 240 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, επιτυγχάνοντας στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., με τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 154 γρ./χλμ. (108 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Από την άλλη πλευρά το Kuga FHEV με τη συνδυαστική ισχύ των 180 ίππων προσφέρει οικονομία σε καύσιμο και σβελτάδα. Διαθέτει αυτοφορτιζόμενο σύστημα κίνησης με δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, αποτελούμενο από το θερμικό κινητήρα των 2.5 λίτρων ισχύος 152 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 1,1 kWh. Ειδικά στην πόλη κινείται πολύ ηλεκτρικά πετυχαίνοντας καταναλώσεις κάτω των 5 λτ./100 χλμ. Η μεικτή πραγματική κατανάλωση βρίσκεται στα 6 λτ./100 χλμ., δηλαδή πολύ κοντά στα 5,3 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει η Ford. Επίσης, με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η Ford ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 196 χλμ./ώρα.
Στα πολύ θετικά γνωρίσματα του νέου Ford Kuga, ανήκει το -παραδοσιακά- πολύ καλό στήσιμό του στο δρόμο. Πλαίσιο και αναρτήσεις είναι ιδανικά συνδυασμένα μεταξύ τους, αφού εξασφαλίζουν ξεκούραστες διαδρομές, δίχως όμως ο οδηγός να νιώθει αποκομμένος από τα τεκταινόμενα του δρόμου. Η σταθερότητα που επιδεικνύει στους αυτοκινητόδρομους είναι υποδειγματική, ενώ τις στροφές συμπεριφέρεται σαν μικρότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο, παρά για μεσαίο SUV των 1,6+ τόνων βάρους. Πρόσθετα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τις επιλογές Normal, Eco, Sport και Slippery, όπου αναλόγως προσαρμόζεται η απόκριση του κινητήρα, το βάρος του τιμονιού και η παρεμβατικότητα του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης.
Το νέο Ford Kuga με το πληθωρικό αμάξωμα των 4.604 χλστ. μήκους, 1.882 χλστ. πλάτους, 1.679 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.711 χλστ., απέκτησε πιο κομψή εμφάνιση μετά τις τελευταίες αλλαγές που δέχτηκε. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του εκσυγχρονίστηκε, ειδικά με την προσθήκη της μεγαλύτερης στάνταρ κεντρικής οθόνη αφής των 13,2 ιντσών, συνοδεία του παραμετροποιήσιμου ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Πολύ καλές κριτικές αποσπά το εσωτερικό του νέου Ford Kuga και σε ποιότητα κατασκευής. Στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών έχει γίνει χρήση μαλακού πλαστικού, με στιβαρά συναρμολογημένα τα επιμέρους τμήματα και πολύ καλά φινιρισμένα. Το νέο Ford Kuga είναι γενναιόδωρο και από πλευράς χώρων για τους επιβάτες, αφού στο πίσω τμήμα της καμπίνας διαθέτει αρκετό πλάτος και ωφέλιμο ύψος. Την πρακτικότητα απογειώνει το διαιρούμενο και συρόμενο σε διαδρομή 150 χιλιοστών πίσω κάθισμα. Ο χώρος αποσκευών έχει ελάχιστη χωρητικότητα 395 λτ., αυξάνεται στα 533 λτ. εφόσον συρθούν τα πίσω καθίσματα προς τα εμπρός και φτάνει έως τα 1.517 λτ. σε 2θέσια διαμόρφωση και φορτωμένος μέχρι την οροφή.