Η πανέμορφη Alpina B8 GT και τα ρεκόρ της

Η Alpina παρουσίασε τη νέα B8 GT, που διατηρεί το σαγηνευτικό παρουσιαστικό της απλής B8 και παράλληλα διαθέτει αναβαθμίσεις, που την καθιστούν μοντέλο-ορόσημο για τον Βαυαρό κατασκευαστή.

Το εκθαμβωτικό κουπέ σεντάν της BMW αποκτά το διακριτικό, μα συνάμα δυναμικό, body kit της Alpina, που αποτελείται από προσθήκες στον εμπρός προφυλακτήρα, τα μαρσπιέ, τον πίσω προφυλακτήρα και την πόρτα του χώρου αποσκευών. Το χαρακτηριστικό πράσινο ή μπλε χρώμα και οι κλασικές πολυάκτινες ζάντες, σε διάσταση 21 ιντσών εδώ (20 για χειμερινά λάστιχα) και με ελαστικά 245/35- 285/30 εμπρός-πίσω, μαζί με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν. Προαιρετικά διατίθεται ανθρακονημάτινη οροφή, για όσους θέλουν περισσότερη ταύτιση με τη Μ8. Κυριότερη διαφορά της φρεσκαρισμένη B8 συνιστά η μάσκα, που πλέον είναι φωτιζόμενη.

Στα μηχανικά μέρη, οι μάστορες της Alpina τοποθετώντας σκληρότερες βάσεις ψαλιδιών και ενισχυμένες αντιστρεπτικές, με παράλληλη τοποθέτηση ηπιότερων top mounts μπροστά. Σύμφωνα με τους ίδιους, η B8 προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης, δίχως να χάνει σε κράτημα και αμεσότητα. Η προσοχή τους στη βελτιστοποίηση της άνεσης φτάνει μέχρι την προσθήκη προγράμματος Comfort+ στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ χρησιμοποίησαν αλουμινένια αντλία λαδιού για τη μετάδοση μαζί με έναν αποσβεστήρα, ώστε να ελαχιστοποιήσουν τους κραδασμούς!

Το 8άρι αυτόματο της ZF διαθέτει ενισχυμένα κινούμενα μέρη, προκειμένου να μη δημιουργηθεί ούτε υποψία προβλήματος από την αύξηση της ισχύος. Ο 4.4 V8 twinturbo αποδίδει 635 ίππους και 850 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.000 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ., κερδίζοντας 15 άλογα και 50 Nm σε σχέση με τη B8. Ta 635 αυτά άλογα τώρα, συνιστούν το υψηλότερο νούμερο ισχύος σε Alpina παραγωγής έως σήμερα! Κάτι που ισχύει και για την τελική ταχύτητα, η οποία φτάνει τα 330 χλμ./ώρα και ξεπερνά κάθε προηγούμενη δημιουργία της Alpina (περιλαμβανομένης της B8 και των 323 χλμ./ώρα της), ενώ εξαιρετικοί εμφανίζονται και οι χρόνοι επιτάχυνσης: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ.

Συνολικά 99 Alpina B8 GT θα κατασκευαστούν, αλλά μόνο 20 με διχρωμία στο αμάξωμα. Ποια η διαφορά, πέρα από την εμφάνιση; Περί τις 11.150 ευρώ (από 225.000 ευρώ η απλή B8 GT, από 236.150 ευρώ η bi-tone).

Get it on Google Play Download on the App Store