Μια τετραετία μετά το ντεμπούτο του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η Skoda παρουσιάζει την αναθεωρημένη και αναβαθμισμένη μορφή του. Τα Enyaq και Enyaq Coupe φρεσκάρονται αισθητικά και τεχνολογικά, περνώντας στη νέα εποχή της τσεχικής εταιρίας.
Η σχεδίαση του νέου Enyaq ξεχωρίζει πρωτίστως για το τολμηρό και ιδιαίτερα δυναμικό εμπρός μέρος. Στην καρδιά της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Modern Solid της Skoda βρίσκεται το φωτιζόμενο Tech-Deck Face, το οποίο αντικαθιστά την παραδοσιακή μάσκα της. Τα λεπτά και αιχμηρά φωτιστικά σώματα, που πρωτοείδαμε στο Elroq, τονίζουν το χαρακτήρα του μοντέλου, με το άνω τμήμα να εκτείνεται απρόσκοπτα στα φτερά και να συμπληρώνεται από έντονους προφυλακτήρες. Πινελιές σε Unique Dark Chrome εμφανίζονται στα γράμματα της Skoda στο καπό, καθώς και στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων και στις πλαϊνές ποδιές. Η πίσω σχεδίαση είναι εξίσου εντυπωσιακή, με γράμματα Skoda σε Unique Dark Chrome και τα χαρακτηριστικά πίσω φώτα της μάρκας σε σχήμα C, καθώς και τις πλαϊνές ποδιές στο χρώμα του αμαξώματος. Λεπτομέρειες που τονίζονται ακόμα παραπάνω, από το αποκλειστικό χρώμα Olibo Green.
Τόσο το Enyaq όσο και το Enyaq Coupe επωφελούνται από βελτιωμένη αεροδυναμική, που συμβάλλει στην επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας σε αμφότερα. Ειδικά το Coupe ξεχωρίζει ως το πιο αεροδυναμικό μοντέλο στην γκάμα της Skoda, με την κεκλιμένη γραμμή της οροφής να παίζει πρωτεύοντα ρόλο στον εντυπωσιακό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,225 (από 0,234). Τα ενεργά flaps στον προφυλακτήρα και η μελετημένη σχεδίαση των ζαντών (από 19 ως 21 ίντσες) βοηθούν και το κανονικό Enyaq, το οποίο βλέπει την αεροδυναμική απόδοση να φτάνει στο Cd 0,245 (από 0,256). Από πλευράς διαστάσεων τα δυο μοντέλα είναι πρακτικά πανομοιότυπα, με μήκος 4.658 χλστ. (+9 χλστ. σε σχέση με πριν) για το Enyaq και 4.659 χλστ. (+5 χλστ.) για το Enyaq Coupe.
Στο εσωτερικό αναλαμβάνουν τα βιώσιμα και ανακυκλωμένα/ανακυκλούμενα υλικά, με τις δερμάτινες επενδύσεις να καλύπτουν (στις πλουσιότερες εκδόσεις) σχεδόν όλη την έκταση των επιφανειών. Η κεντρική οθόνη αφής των 13 ιντσών κυριαρχεί στο ταμπλό, έχοντας δίπλα της έναν μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων 5 ιντσών και προαιρετικά head up display, με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Οι Simply Clever επιλογές δεν θα μπορούσαν να λείπουν, περιλαμβανομένης ομπρέλας στο εσωτερικό της πόρτας του οδηγού και QR code στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Επίσης δεν λείπει η ψηφιακότητα, με πολλές λειτουργίες να ελέγχονται και μέσω smartphone.
Στα μηχανικά μέρη δεν συναντάμε ιδιαίτερες αλλαγές. Το Enyaq 60 κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και 310 Nm τοποθετημένο πίσω, αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 63 kWh και φτάνοντας μέχρι τα 437/446 χλμ. (Enyaq και Enyaq Coupe αντίστοιχα) με μια φόρτιση. Το Enyaq 85 αποκτά ηλεκτροκινητήρα και εμπρός, ανεβαίνοντας συνολικά στα 285 άλογα και 545 Nm, ενώ η μπαταρία των 82 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 586/596 χλμ. Το τετρακίνητο Enyaq 85x χάνει ελαφρώς σε αυτονομία (549 και 558 χλμ.), αλλά κερδίζει σε πρόσφυση υπό ολισθηρές συνθήκες. Τα «μεγάλα» Enyaq περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα και θέλουν 6,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ το βασικό φτάνει μέχρι τα 160 χλμ./ώρα και επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,1 δλ.
Όλες οι εκδόσεις του νέου Skoda Enyaq υποστηρίζουν υψηλούς ρυθμούς φόρτισης: έως 165 kW για το Enyaq 60 και μέγιστο 175 kW για το Enyaq 85x. Αυτό σημαίνει ότι η μεγαλύτερη μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 10 έως 80 τοις εκατό σε 28 λεπτά σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Το Enyaq 60 μπορεί να φορτιστεί από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 24 λεπτά. Όλα τα μοντέλα φορτίζουν έως και 11 kW σε σταθμούς φόρτισης AC.