Το δημοφιλές, καταξιωμένο και με παράδοση στην αξιοπιστία μικρότερο μοντέλο της Hyundai, το i10, αποτελεί μια κορυφαία πρόταση στην κατηγορία των μίνι μοντέλων, από το 2007 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του. Αντίστοιχα και το υπάρχον τρίτης γενιάς ανανεωμένο Hyundai i10 αποτελεί ένα ολοκληρωμένο αμάξι πόλης με χαρακτηριστικά ανώτερης κατηγορίας και με την καλύτερη τιμή.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο i10 FL MY25 Style εκκινεί τώρα από τις 16.290 ευρώ, ποσό που είναι το χαμηλότερο συγκριτικά με όλα τα άλλα καινούργια μίνι αυτοκίνητα που διατίθενται στην Ελλάδα. Μίνι είναι ουσιαστικά μόνο σε διαστάσεις (μήκος 3.670 χλστ., πλάτος 1.680 χλστ., ύψος 1.480 χλστ. και μεταξόνιο 2.425 χλστ., αφού σε χώρους επιβατών είναι maxi. Πιο πολύ εντύπωση προκαλεί η ευρυχωρία στο πίσω κάθισμα, αφού παρότι δεν του φαίνεται εξωτερικά, είναι σε θέση να χωρέσει ακόμα και άτομα με ύψος άνω των 1,85 μ. (με οδηγό αντίστοιχου ύψους). Στην κορυφή της κατηγορίας τοποθετείται και το πορτ μπαγκάζ των 252 λίτρων, το οποίο φτάνει τα 1.050 λίτρα με τις πίσω θέσεις αναδιπλωμένες. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δώσει η Hyundai και στην ποιότητα του i10, αφού δεν έχει να ζηλέψει σε κάτι πολλά supermini μοντέλα. Τα σκληρά πλαστικά είναι συμπαγή, στιβαρά συναρμολογημένα και δίχως ατέλειες στους αρμούς, ενώ η διχρωμία κάνει το εσωτερικό να δείχνει ακόμα πιο μεγάλο ευχάριστο. Όσο για τον εξοπλισμό, τα παρακάτω στοιχεία είναι στάνταρ, μαζί και η εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών δίχως όριο χιλιομέτρων.
Εξοπλισμός Hyundai i10 Style
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων
- Αυτόματο άναμμα φώτων
- Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων
- Οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών με πλοήγηση
- Σύστημα τηλεματικής Hyundai BlueLink
- Κάμερα οπισθοπορίας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Air Condition
- Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός καθισμάτων
- Δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων
Το νέο Hyundai i10 δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου και με το ποιοτικό του πάτημα στο δρόμο. Οι αναρτήσεις του απορροφούν με ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων δίχως να «κοπανάνε» ή και να ακούγονται στο εσωτερικό ενοχλητικοί θόρυβοι. Χαρακτηριστικό που αν μη τι άλλο θα κερδίσει αμέσως κάθε οδηγό, όπως και τους υπόλοιπους επιβάτες, γιατί δεν θα καταπονούνται. Παράλληλα το νέο Hyundai i10 εμφανίζει αρκετά καλή σταθερότητα σε ρυθμούς αυτοκινητόδρομου, στρίβει με σιγουριά και παρέχει αρκετή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού από το άμεσο τιμόνι με τις 2,64 στροφές από άκρη σε άκρη.
Ταιριαστός στο μίνι διαστάσεων αμάξωμα και βάρους 919 κιλών είναι ο αρχικός 3κύλινδρος 1.000άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας Dual-CVVT με τα 63 άλογα και τα 93 Nm. Διαθέτει την απαιτούμενη ζωντάνια για να επιταχύνει σβέλτα στις αστικές διαδρομές, ενώ το κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτο σασμάν βοηθά στο να κρατά νορμάλ ρυθμούς και εκτός πόλεως. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 15,9 δλ. και τελική 143 χλμ./ώρα. Η ραφιναρισμένη του λειτουργία είναι ένα ακόμα πλεονέκτημα, όπως και η πολύ χαμηλή κατανάλωση των 4,8 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή). Προσόν και οι χαμηλές εκπομπές CO2 των 110 γρ./χλμ. γιατί -εκτός άλλων- απαλλάσσουν τον κάτοχο από τα τέλη κυκλοφορίας και επιτρέπουν την ελεύθερη κυκλοφορία στο Δακτύλιο.