Χτυποκάρδια στα SUV με το νέο Peugeot 2008

Η Peugeot έχει χτυπήσει διάνα στην πρώτη σε πωλήσεις κατηγορία καινούργιων αυτοκινήτων, αυτή των μικρών SUV με το νέο 2008. Ένα αυτοκίνητο που μιλάει κατευθείαν στην καρδιά και τη ψυχή του αγοραστή -και όχι μόνο- με το έντονα θελκτικό παρουσιαστικό του, τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα, τις ανέσεις που προσφέρει και το πλούσιο τεχνολογικό του υπόβαθρο. Γνωρίσματα που παρέχει απλόχερα, από την αρχική κιόλας έκδοση στην προσιτή τιμή των 24.800 ευρώ.

Έρωτας με την πρώτη ματιά!

Το δημοφιλέστατο B-SUV Peugeot 2008 τραβάει αμέσως το ενδιαφέρον και ασκεί ακαταμάχητη έλξη με το που το αντικρίζει κανείς και αρχίζει να περιεργάζεται κάθε πτυχή του καλλίγραμμου αμαξώματός του. Μπροστά τα βλέμματα συγκεντρώνουν τα φώτα LED ημέρας με τις τρεις κάθετες φωτεινές «νυχιές» που είναι ενσωματωμένες στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα. Στην πλατιά τραπεζοειδή μάσκα διακρίνονται το μοτίβο με τις κάθετες διακεκομμένες γραμμές, το κεφάλι του λέοντα στο κέντρο και το λογότυπο 2008 πιο πάνω. Το δυναμισμό που εκπέμπει το νέο Peugeot 2008 τονίζουν οι ανάγλυφες πλευρικές του επιφάνειες ειδικά στις πίσω πόρτες και φτερά. Στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα ψηλά λεπτά LED φωτιστικά σώματα με τους τρεις όνυχες και το λογότυπο «PEUGEOT» ανάμεσα από τα φώτα.

Ανώτερης κλάσης εσωτερικό

Τα ανώτερα χαρακτηριστικά του νέου Peugeot 2008 συνεχίζονται και στο εσωτερικό του, το οποίο είναι μια κατηγορία πάνω σε ποιότητα, χώρους και εξοπλισμό, ενώ ο σχεδιασμός του ξεφεύγει από τα τετριμμένα. Αρχικά εντυπωσιάζει με την προσοχή που έχει δώσει η γαλλική φίρμα στο βαρυσήμαντο τομέα της ποιότητας. Μαλακά υλικά καλύπτουν ολόκληρο το ταμπλό από το μεσαίο τμήμα του έως το παρμπρίζ, ενώ αντίστοιχα υλικά συναντώνται και στα πάνελ των θυρών. Παράλληλα, τα νίκελ διακοσμητικά, τα πλήκτρα στην κεντρική κονσόλα και το μικρής διαμέτρου τιμόνι ενισχύουν τον premium και δυναμικό χαρακτήρα του. Ένας ακόμα τομέας που διαπρέπει το νέο 2008 είναι οι άνετοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές. Ακόμα και οι πιο ψηλοί θα φιλοξενηθούν χωρίς πρόβλημα, ενώ από τα πιο μεγάλα στα B-SUV είναι το πορτ μπαγκάζ των 434 λίτρων. Εξάλλου το 2008 είναι από τα πιο «large» μοντέλα της κατηγορίας με μήκος 4.304 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ. ύψος 1.523 χλστ. και μεταξόνιο 2.605 χλστ.

Πλούσια εξοπλισμένο από τη βάση

Από την αρχική έκδοση 1.2 PureTech 100 hp Active των 24.800 ευρώ, το νέο Peugeot 2008 «σφύζει» από εξοπλισμό. Διαθέτει όλα τα σύγχρονα και απαιτούμενα πλέον συστήματα που θέλει κάθε οδηγός για την ασφάλεια και τις ανέσεις του, συν διάφορα αξεσουάρ. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, οθόνη πολυμέσων αφής 10 ιντσών με Navigation 3D, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.λπ.

Κινητήρες βενζίνης, Hybrid και Electric

Την γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Peugeot 2008 ανοίγει ο επαρκέστατος 1.200άρης turbo αμιγώς βενζίνης με την ισχύ των 100 ίππων και τη ροπή των 205 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 126 γρ./χλμ. (81 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το μοτέρ αυτό διατίθεται και σε πιο δυνατή εκδοχή με 130 ίππους και 230 Nm, αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8). Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ., φτάνει τα 203 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει 6,1 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 137 γρ./χλμ. CO2.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και με το νέο υβριδικό σύνολο 1.2 Hybrid e-DCS6 των 136 και 230 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας που ενσωματώνει επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες και ελιγμούς, εξοικονομώντας καύσιμο (5,0 λτ./100 χλμ.) και μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων (110 γρ./χλμ. CO2 – μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Παράλληλα είναι και γρήγορο σε επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 206 χλμ./ώρα. Το νέο Peugeot 2008 διατίθεται και σε δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Πρόκειται για το E-2008 των 136 ίππων με μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 46,3 kWh (αυτονομία μεικτή/πόλη 346/482 χλμ.) και το πιο δυνατό των 156 ίππων με μπαταρία 48,1 kWh (αυτονομία μεικτή/πόλη 406/567 χλμ.).

Άνετο και fun to drive

Τα αυτοκίνητα της Peugeot είναι χρόνια τώρα γνωστά για τον πολύ επιτυχημένο συνδυασμό άνεσης, κρατήματος και ευχάριστης οδηγικής αίσθησης που προσφέρουν. Παράδοση που ακολουθεί πιστά και το νέο Peugeot 2008, παρόλο που πρόκειται για SUV με αυξημένο ύψος και απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος συγκριτικά με τα χάτσμπακ. Ο οδηγός θα λατρέψει το «στήσιμο» του αυτοκινήτου στο δρόμο, γιατί είναι ξεκούραστο, αλλά και «στριφτερό». Οι αναρτήσεις του απορροφούν τη συντριπτική πλειονότητα των ανωμαλιών των δρόμων με ποιοτικό και στιβαρό τρόπο, ενισχύοντας περεταίρω την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου που μεταφέρει σε οδηγό και επιβάτες. Στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων η σταθερότητά του είναι υποδειγματική, ενώ στις στροφές παρουσιάζει μικρές κλίσεις, άμεσο απόκριση στις εντολές του οδηγού, ακριβή αίσθηση στα φρένα και αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης.

Get it on Google Play Download on the App Store