Η MG εισήλθε γεμάτη εφόδια στην πολύ δημοφιλή κατηγορία των μικρών χάτσμπακ με το MG3 Hybrid+, φέρνοντας τα πάνω κάτω με τον ασύγκριτο συνδυασμό απόδοσης, οικονομίας κατανάλωσης και τιμής. Με το Full Hybrid σύνολο των 195 ίππων και τιμή από μόνο 19.950 ευρώ, το MG3 Hybrid+ αποτελεί το best buy supermimi.
Ο εξοπλισμός εμφανίζει πληρότητα από την εισαγωγική έκδοση Excite, γεγονός που ενισχύει και άλλο το άριστο value for money που προσφέρει. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας φώτων, οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες κ.λπ.
Προσιτό και άκρως ανταγωνιστικό παραμένει το MG3 Hybrid+ και στη μεσαία έκδοση Exclusive των 21.450 ευρώ. Επιπλέον του Excite διαθέτει ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, εκκίνηση κινητήρα με μπουτόν, 6 ηχεία (αντί 4) και πίσω αεραγωγούς. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το Luxury στις 22.950 ευρώ. Μαζί με όλα τα παραπάνω προστίθενται επόπτευση τυφλού σημείου, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, προβολείς LED, κάμερα 360 μοιρών, είσοδος χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και θερμαινόμενο τιμόνι. Πολύ σημαντική ακόμα παροχή για κάθε MG3 Hybrid+ (και MG γενικότερα), είναι το πρόγραμμα triple 7, το οποίο περιλαμβάνει 7 χρόνια εγγύηση, 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο του αυτοκινήτου.
Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματα και σημεία αναφοράς του MG3 Hybrid+ είναι το ιδιαίτερα αποδοτικό υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων, το οποίο θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία -και όχι μόνο. Αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον 1.5 λτ. ισχύος 102 ίππων και 128 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και 250 Nm ροπής. Αυτό αντλεί ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Το MG3 Hybrid+ επιταχύνει πολύ γρήγορα τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ.), όσο και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ.), ενώ φτάνει την τελική ταχύτητα των 170 χλμ./ώρα.
Θα περίμενε κανείς ότι με τέτοια νούμερα αποδόσεων και επιδόσεων, το αντίτιμο θα ήταν υψηλό όσον αφορά τις απαιτήσεις του μοτέρ σε βενζίνης. Όμως και εδώ το υβριδικό σύνολο προκαλεί θαυμασμό, αφού σε πραγματικές μεικτές συνθήκες καίει μόλις 5,4 λτ./100 χλμ. Μάλιστα, σε αστική χρήση με λίγη προσοχή στο άφημα – πάτημα γκαζιού και περισσότερη ηλεκτρική κίνηση, η κατανάλωση μπορεί να πέσει και ένα λίτρο. Μαζί με τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ.), ο οδηγός απολαμβάνει δύναμη με χαμηλά έξοδα.
Άλλη μία ευχάριστη έκπληξη για τον οδηγό και τους επιβάτες, αφορά την εξαιρετική άνεση από τις αναρτήσεις, αφού καταφέρνουν και λειαίνουν κάθε λογής ανωμαλίες του οδοστρώματος με πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Παράλληλα, ο χαμηλός θόρυβος από τον κινητήρα ενισχύει τις ξεκούραστες μετακινήσεις που προσφέρει το MG3 Hybrid+. Το σετάρισμα της ανάρτησης ισορροπεί ιδανικά την άνεση με το κράτημα, εξασφαλίζοντας μικρές κλίσεις στις στροφές υπό πίεση, ουδετερότητα αντιδράσεων και εύκολο χειρισμό, ακόμα και αν ο οδηγός το παρακάνει.
Το μοντέρνο σε σχεδιασμό και μεγαλύτερο σε μήκος supermini της αγοράς, το MG3 Hybrid+ των 4.113 χιλιοστών, διακρίνεται και για το κομψό εσωτερικό του με τις συμμετρικές αναλογίες. Ο οδηγός λαμβάνει όλες τις πληροφορίες και χειρίζεται διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου από τις δύο οθόνες. Η κεντρική αφής των 10,25 ιντσών διακρίνεται για την ευχρηστία, την ευκρίνεια και την καλή ποιότητα των γραφικών της. Κάτω από αυτή υπάρχουν και διακόπτες για ακόμα καλύτερη εργονομία. Από πλευράς χώρων, τέσσερα άτομα με ύψος γύρω στα 1,8 μέτρα θα φιλοξενηθούν χωρίς πρόβλημα, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 293 λίτρα.