Το Nissan GT-R μετρά αισίως 15 ολόκληρα χρόνια στην αγορά (17 αν μετρήσουμε από όταν παρουσιάστηκε). Το 2009 παρουσιάστηκε, στο 2024 βρισκόμαστε, καλό 2025 (μπορεί και ’26) για τον διάδοχο. Στο διάστημα αυτών των χρόνων ο «Godzilla» αναβαθμίστηκε πολλές φορές, έφτασε μέχρι τα 600 άλογα ως Nismo, αλλά ποτέ δεν αναδιαρθρώθηκε εκ βάθρων. Το αυτοκίνητο πρακτικά είναι ίδιο εδώ και δυο δεκαετίες, απόδειξη του πόσο μπροστά από την εποχή του ήταν. Όλα τα ωραία, όμως, κάποια στιγμή τελειώνουν.
Το GT-R από πέρσι έχει αρχίσει να αποσύρεται σταδιακά, ξεκινώντας μάλιστα από την αγορά της Ιαπωνίας. Μία από μία οι μεγάλες αγορές του πλανήτη βλέπουν το ιαπωνικό supercar να τις αποχαιρετά, με εκείνη της Αμερικής να παίρνει τώρα σειρά. H Nissan Βορείου Αμερικής παρουσίασε τις δυο τελευταίες εκδόσεις του R35, ετοιμάζοντας το κοινό για το τέλος παραγωγής τον προσεχή Οκτώβρη. Το GT-R Skyline Edition ντύνεται στο ιστορικό Bayside Blue χρώμα, μεταφέροντας μας στις εποχές του R34. Εξίσου μπλε και το εσωτερικό, όπου σχεδόν τα πάντα καλύπτονται από δέρματα γαλάζιας απόχρωσης.
Εναλλακτικά, υπάρχει το Takumi Edition. Παραλλαγή του T-Spec, ντυμένο στο εξίσου νοσταλγικό Midnight Purple χρώμα (και R34, αλλά και R33 το φόραγαν) και με χρυσαφί σφυρήλατες ζάντες RAYS, φοράει παράλληλα πιο φουσκωμένα φτερά και κεραμικά φρένα. Αναμενόμενα είναι σημαντικά ακριβότερο του Skyline Edition, κοστολογούμενο στις 152.985 αντί 132.985 δολαρίων (142.972 αντί 124.281 ευρώ αντίστοιχα).
Αμφότερα έχουν τον 3.8 V6 twinturbo κάτω από το καπό, με απόδοση 570 ίππων και 637 Nm ροπής. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,8 δλ. και η τελική φτάνει τα 315 χλμ./ώρα, οπότε στην ευθεία δεν τα χωρίζει τίποτα. Στην πίστα, όμως, το πιο σφιχτό σετάρισμα της ανάρτησης και τα κεραμικά φρένα του Takumi Edition θα κάνουν τη διαφορά υπέρ του.