H Cupra ανανεώνει τα δυο κορυφαία της μοντέλα, δίνοντάς τους τόσο πιο επιθετική εμφάνιση όσο και περισσότερη ισχύ. Στο σχεδιαστικό σκέλος αναλαμβάνει το νέο εμπρός μέρος, που παραπέμπει σε καρχαρία, και στο δεύτερο η αναβάθμιση του 2.0 TSI στα 333 άλογα.
Ο πρωταγωνιστής στα δυο νέα Cupra είναι αναμφισβήτητα το «μούτρο», όπου συναντάμε νέα μάσκα και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα σε ένα μοτίβο παρμένο από τον βασιλιά της θάλασσας. Το στόμα του συγκεκριμένα, ωσάν τα Leon και Formentor να θέλουν να κατασπαράξουν όποιον τα προκαλέσει. Τα Matrix LED φωτιστικά σώματα επίσης εμφανίζονται ελαφρώς διαφορετικά, όπως και τα πίσω. Ειδικά εκεί δεσπόζει το φωτιζόμενο σήμα της Cupra, έχοντας από κάτω έναν ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα και μεγαλύτερο διαχύτη. Από κανένα facelift δεν λείπουν τα νέα χρώματα και τα φρέσκα σχέδια στις ζάντες, οι οποίες φτάνουν σε διάμετρο τις 19 ίντσες.
Αρκετές αλλαγές συναντάμε και στις καμπίνες των Leon και Formentor. Αυτές περιλαμβάνουν επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, νέα υλικά και μπάκετ καθίσματα επενδυμένα με 73% ανακυκλωμένες μικροΐνες ή δέρμα φιλικό προς το περιβάλλον. Η Cupra αναθεώρησε επίσης τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τοποθέτησε μια μεγαλύτερη οθόνη infotainment 12,9 ιντσών. Το ζεύγος των ισπανικών μοντέλων λαμβάνει επίσης ένα ηχοσύστημα 12 ηχείων από τη Sennheiser.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, αναλαμβάνει η πλατφόρμα MQB Evo που γνωρίζαμε και πριν. Εδώ, όμως, ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος ανεβάζει πίεση και φτάνει στα 333 άλογα και τα 420 Nm (από 300 ίππους και 400 Nm), ωστόσο μόνο για τα Formentor και Leon Sportstourer. Το χάτσμπακ Leon παραμένει στα 300 άλογα, αφήνοντας τα άλλα δύο να ισοφαρίσουν το VW Golf R σε απόδοση. Η ισχύς μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη και ενώ δεν ανακοινώνονται επιδόσεις, λογικά και τα δύο θα πρέπει να είναι κοντά στα 4,6 δλ. του ισοδύναμου Golf για το 0-100 χλμ./ώρα (φιξ 250 χλμ./ώρα περιοριζόμενη η τελική).
Οι αγοραστές που δεν χρειάζονται τόση δύναμη, μπορούν να επιλέξουν κάποιο από τα πιο ήπια κινητήρια σύνολο. Για παράδειγμα, υπάρχει ένας ήπια υβριδικός 1.5 TSI λίτρων που ενσωματώνει γεννήτρια εκκίνησης 48 Volt, αλλά και δύο plug-in υβριδικές μορφές του 1.5 TSI με μπαταρία 19,7 kWh και απόδοση 204 και 272 ίππων αντίστοιχα. Τα PHEV προσφέρουν επίσης πάνω από 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, ενώ διατίθεται επίσης μια απλούστερη πρόταση του 2.0 TSI στα 204 άλογα, η οποία επίσης συνδυάζεται με τετρακίνηση.201 ίππους και 268 ίππους αντίστοιχα. Αυτά τα PHEV προσφέρουν επίσης περισσότερα από 62 μίλια (100 km) ηλεκτρικής αυτονομίας οδήγησης. Διατίθεται επίσης ένας απλούστερος κινητήρας 2,0 λίτρων με 201 ίππους και τετρακίνηση.