Η νέα BMW M2 έχει μπει δυναμικά, σπάζοντας μέχρι ρεκόρ στο Nurburgring. Η παλιά, όμως, έχει ακόμα πολλές λέξεις να πει. Ιδίως όταν περνάει από τα «σαλόνια» βελτιωτών, όπως η Manhart, και φτάνει μέχρι τα 720 άλογα – με προοπτική έως τα 1.200!
Οι Γερμανοί πήραν τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo και τον αναβάθμισαν ολοκληρωτικά, τοποθετώντας μεγαλύτερες τουρμπίνες, νέα πολλαπλή εισαγωγής και εξάτμιση, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει ο επαναπρογραμματισμένος εγκέφαλος. Με αυτές τις αλλαγές, η ισχύς τοποθετείται στα 720 άλογα – σχεδόν 300 πάνω από την F87 Competition (450 ίπποι). Η Manhart, ωστόσο, αναφέρει ενίσχυση στα «βαρέα μέταλλα» του κινητήρα που του δίνει υπόβαθρο για παραγωγή μέχρι 1.200 ίππων! Ποιες ενισχύσεις κάνουν τον S55 να ρίχνει 200 άλογα στη Bugatti Veyron, δεν μας λέει η Manhart. Δεδομένα, πάντως, θα πρέπει να μιλάμε για σφυρήλατα έμβολα-μπιελες και στρόφαλο, νέους εκκεντροφόρους, καινούργια κεφαλή, πιθανόν επικαλύψεις στους θαλάμους καύσης κλπ.
Όπως είναι φυσικό η μετάδοση δεν γινόταν να μείνει εργοστασιακή, με τις αναβαθμίσεις να περιλαμβάνουν τους συμπλέκτες του 7τάχυτου DCT, τα γρανάζια των σχέσεων και το διαφορικό, μαζί με το λογισμικό. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά εύκολα συμπεραίνουμε πως τα 320 χλμ./ώρα είναι το λιγότερο που μπορούμε να περιμένουμε. Σίγουρα θα μεσολαβεί περιοριστής, με τη Manhart να επιτρέπει μέγιστο τα 350 χλμ./ώρα σε άλλες της κατασκευές.
Με τέτοια τεράστια αύξηση στη δύναμη και τη δυναμική, θα ήταν εγκληματικό να έμεναν οι αναρτήσεις και τα φρένα σε εργοστασιακή κατάσταση. Στο πρώτο σκέλος αναλαμβάνει πλήρως ρυθμιζόμενο coilover kit, ενώ η πέδηση επαφίεται σε δισκόπλακες 15,5 ιντσών εμπρός και 15 ιντσών πίσω με 6πιστονες-4πίστονες δαγκάνες αντίστοιχα. To roll cage πίσω από τα μπάκετ της Recaro και η ρυθμιζόμενη αεροτομή φροντίζουν, με τη σειρά τους, το «δέσιμο» του πλαισίου και την αεροδυναμική.
Η Manhart δεν δίνει πληροφορίες για την τιμή και τη διαθεσιμότητα της MH2 700, όμως πιθανότατα μιλάμε για έκδοση περιορισμένης παραγωγής.